וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז קיבל אזרחות

אסף שקד

27.6.2007 / 16:27

חלוץ בית"ר ירושלים הגיע למשרד הפנים ויצא כשבידו תעודת זהות ישראלית. מנדוזה פרו ואמפנזה על הכוונת. דה רידר משהה תשובתו

חלוץ בית"ר ירושלים, טוטו תמוז, קיבל היום (רביעי) אזרחות ישראלית במשרד הפנים בפ"ת. זאת לאחר שבתחילת השבוע הבטיח שר הפנים, רוני בר און, שיעניק לו ולחלוץ מכבי חיפה, רוברטו קולאוטי, את האישור.

בית"ר ירושלים מנהלת משא ומתן עם חלוץ נבחרת פרו ומטלורג דונייצק האוקראינית אנדרס מנדוזה. מנדוזה שיחק הלילה 9 דקות בניצחון של נבחרתו 0:3 על אורוגוואי במשחק שפתח את הקופה אמריקה. בעבר שיחק בקלאב ברוז' הבלגית ובשתי העונות האחרונות הושאל ממטלורג לתקופות שונות במארסיי ובדינמו מוסקבה.

מנדוזה בן ה-29, שמתנשא לגובה של 1.85 מטר, רשם תקופה נהדרת כששיחק בברוז' ומלבד העונה הראשונה שלו, כבש בכל אחת מארבע העונות הבאות שלו בקבוצה 12 שערים או יותר. בית"ר מתעניינת גם באמיל אמפנזה, החלוץ הבלגי בן ה-28 ממנצ'סטר סיטי.

דה רידר משהה את תשובתו (מתן קרקוב, "הארץ")

דניאל דה רידר, קשר נבחרת הולנד הצעירה, ביקש אתמול (רביעי) מגיורא שפיגל, היועץ המקצועי של בית"ר ירושלים, שהות של כמה ימים להשיב להצעת שפיגל לחתום בבית"ר. דה רידר מעוניין לשמוע מסוכנו אלו הצעות זרמו אליו בעקבות ההופעה הטובה שלו באליפות אירופה לנבחרות צעירות. בדה רידר הביעה גם ברמינגהאם התעניינות וה"סאן" דיווח הבוקר שהבלוז הציעו עליו 2.5 מיליון ליש"ט.

נציגו של עידן טל פנה אתמול בבקשה רשמית לבולטון לאפשר לו לנהל מו"מ עם קבוצות בישראל ולהשתחרר מהקבוצה, כנראה ללא תמורה כספית.

עדכון ראשון: 27.6.07, 08:43
עדכון אחרון: 27.6.07, 16:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully