וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרו את השקט

27.6.2007 / 7:15

נבחרת פרו פרצה לקופה אמריקה בסערה והביסה את אורוגוואי היומרנית 0:3 במשחק הפתיחה של הטורניר. ונצואלה ובוליביה סיימו ב-2:2

הקופה אמריקה ה-42 יצאה הלילה (בין שלישי לרביעי) לדרך עם שני משחקים, 7 שערים והפתעה אחת. אורוגוואי, שבעיני רבים תמיד תיחשב לפייבוריטית בכל דבר אחרי ארגנטינה וברזיל, הובסה במשחק הפתיחה של הטורניר 3:0 מול פרו. ונצואלה המארחת ובוליביה, שתי הנבחרות הגרועות ביבשת מבחנה מסורתית, סיימו בתיקו 2:2.

פרו - אורוגוואי 0:3

"אנחנו שמחים שלא קיבלנו את ברזיל או ארגנטינה בשלב הבתים, אבל ניתן כבוד לכל הנבחרות", אמר דייגו פורלאן לא מזמן. אולי הוא באמת התכוון למשפט הזה, אבל הלילה דווקא פרו הייתה זו שלא נתנה כבוד לאורוגוואי.

הפרואנים עלו ליתרון ראשון בדקה ה-27 אחרי כדור קרן. ג'פרסון פארפאן הרים לרחבה והבלם מיגל ויאלטה שנותר בלתי מכוסה נגח מקרוב פנימה. פביאן אסטויינוף עוד ניסה להשוות ונבלם על ידי שוער פרו, לאו ברטון והמחצית הסתיימה ב-0:1.

אורוגוואי ניסתה לחזור למשחק גם במחצית השנייה אבל בדקה ה-69 זה כבר 0:2 לפרו. חואן קרלוס מרינו פרץ לתוך הרחבה מימין, אבל כשכולם ציפו לכדור רוחב, הפציץ לפינה הקרובה של פביאן קריני והכפיל את היתרון. שתי דקות לסיום חתם פאולו גררו את התוצאה הנהדרת עבור פרו.

ונצואלה - בוליביה 2:2

האוהדים המקומיים חזו במשחק רב שערים בסן כריסטובל, אבל התאכזבו שנבחרתם לא ניצחה במשחק שעל הנייר אמור היה להיות הקל ביותר שלה בבית א'.

בוליביה שלטה ברוב שלבי המחצית הראשונה, אבל בניגוד למהלך המשחק היה זה דווקא ג'יאנקרלוס מלדונאדו מוונצואלה שהעלה את נבחרתו ליתרון 0:1 בדקה ה-21. 6 דקות לסים המחצית הראשונה הבוליביאנים הצליחו להשוות אחרי שכדור של חיימה מורנו מצא דווקא את אלחנדרו סיצ'רו המקומי, שכבש לשערו הוא.

ריקרדו פאאס החזיר את היתרון לוונצואלה בדקה ה-56, אבל למרות שהשליטה במחצית השנייה עברה לנבחרתו, חואן קרלוס ארסה כבש בדקה ה-84 לזכות בוליביה וחתם את תוצאת המשחק ב-2:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully