וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר אחורי מאולימפיאקוס מועמד למכבי ת"א

לי בוץ

27.6.2007 / 1:08

מילוש מאריץ' עשוי להגיע לקרית שלום. דניאל ניקולאו, עמנואל רואיז וניקולה טרייקוביץ' על הכוונת. בלגראד לא תשחרר את איבן רנדיילוביץ'

קשרה האחורי של אולימפיאקוס, מילוש מאריץ', מועמד למכבי ת"א, כך נודע הערב (שלישי) לוואלה! ספורט. למאריץ' (1.76 מ', 73 ק"ג) בן ה-25, שער אחד בלבד במדי אולימפיאקוס (מול היראקליס) בעונה שעברה ב-23 הופעות, כשעונה קודם לכן הרשית הקשר פעמיים (צמד מול לוואדייקוס) ב-11 משחקים בהם שותף.

מאריץ' הוביל את נבחרת סרביה הצעירה לגמר אליפות אירופה עד גיל 21 בעונת 2004, אז הוא כבש שער בחצי הגמר ונבחר לאחד מ-11 השחקנים המצטיינים בטורניר. כמו כן, לקשר שבע הופעות במדי נבחרת סרביה הבוגרת.

עם זאת, לוואלה! ספורט נודע כי מאריץ' מחזיק בחוזה עד 2009 באולימפיאקוס, שם הוא משחק מעונת 2004, דבר שעשוי להקשות על הצהובים להביאו לישראל. כמו כן, מחירו של מאריץ' גבוה ובמכבי מחכים להתפתחויות בעסקת רוני מאנה על מנת לבדוק האם אפשר יהיה לעמוד בעלויות של השחקן.

שם נוסף שהוזכר כמועמד להגיע לקרית שלום בעונה הבאה הוא של חלוץ נבחרת רומניה ואוקזר, דניאל ניקולאו בן ה-25, אם כי עלותו הגבוהה תהווה מכשול לא קטן בסיכוייו ללבוש את המדים הצהובים של מכבי ת"א. שני שחקנים נוספים שנמצאים על הכוונת של אלי כהן הם החלוץ הארגנטינאי, עמנואל רואיז, שהחל היום להיבחן בבני סכנין, והקשר הסרבי, ניקולה טרייקוביץ'.

בתוך כך, במכבי החליטו לוותר סופית על השוער איבן רנדיילוביץ', זאת לאחר שהקבוצה התבשרה כי הכוכב האדום בלגראד מסרבת לשחררו. רנדיילוביץ', המשמש כקפטן בלגראד, מחזיק בחוזה בקבוצה הסרבית ועל אף שסיכם את תנאיו לשנתיים בקרית שלום, לא יקבל את השחרור מקבוצתו.

כתוצאה מכך, חוזרים במכבי לאופציית השוער הגנאי, ריצ'רד קינגסון, איתו סיכמה הקבוצה עקרונית אך העדיפה בסופו של דבר להחתים שוער אירופאי, וזאת בשל העובדה שקינגסון ייאלץ להיעדר ממספר משחקים של הקבוצה בתחילת העונה בעקבות אליפות אפריקה.

כמו כן, מדי יום צופה הצוות המקצועי בקלטות של שוערים נוספים שמועמדים להחליף את טברטקו קאלה בין הקורות, כשמי שיקבל את ההחלטה הסופית יהיה מאמן השוערים, שורה אובארוב.

מגנה הצעיר של הקבוצה, דור מלול, שחתם ביום שלישי על חוזה לשש שנים במכבי ת"א, לא יתחיל להתאמן עם הקבוצה הבוגרת בקרוב וזאת בעקבות פציעה ממנה הוא סובל בברכו. שחקן נוסף שמטריד את הצוות המקצועי הוא יוסי שבחון, שטרם התאושש מפציעה בברך ממנה הוא סובל מאז שיצא עם נבחרת ישראל למשחקים מול מקדוניה ואנדורה ובקבוצה חוששים כי הוא עלול להיעדר כחודש ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully