וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "קודם אגבש שיטה, אחר כך תחתימו שחקנים"

26.6.2007 / 22:03

יוסי מזרחי ביקש מהנהלת מכבי פ"ת לחכות עם העברת שחקנים במסגרת עסקת עומר גולן. גורם בקבוצה: "הוא פשוט לא רוצה את מסודי"

מכבי פ"ת ערכה הערב (שלישי) את אימון הבכורה שלה במגרש האורווה. אוהד קדוסי היה הדמות המרכזית באימון לאחר שחתם על חוזה לשלוש שנים בקבוצה. לפני האימון המאמן יוסי מזרחי חתם באופן רשמי על חוזה לעונה הבאה. השחקן היחיד שלא נטל חלק באימון הוא המגן קובי גנון, אבל הוא צפוי להתאמן כבר מחר.

גורמים בקבוצה טוענים כי מזרחי אמר להנהלה כי הוא מבקש לנהוג באיפוק בכל הנוגע לעסקת החלפת שחקנים עם מכבי חיפה, במידה שגולן אכן יעבור אליה. מזרחי טען כי הוא עדיין לא החליט באיזו שיטה לשחק, ולכן לא בטוח שהוא יזדקק לשחקנים מסוימים שחיפה תציע.

"נכון לעכשיו, יוסי לא רוצה את אלן מסודי", אמר גורם בקבוצה. "אבל הוא ביקש זמן לגבש את השיטה שבה הוא רוצה לשחק ואז הוא יחליט. אנחנו בטוחים שהוא יעשה כאן עונה טובה". מזרחי אף הודיע להנהלה כי הוא מעוניין בקשר לוסיאנו דה ברונו, אבל הפערים הכספיים עדיין גדולים.

מזרחי עצמו התבטא היום בנוגע לפתיחת האימונים של הקבוצה. "חזרתי למועדון הזה אחרי שש שנים, אני מרגיש כמו בבית ומקווה מאוד שנעמיד סגל רחב וטוב. רק אחרי מחנה האימונים אגדיר את המטרות של הקבוצה". לגבי זהות הרכש אמר המאמן: "בימים הקרובים יגיע הזר הסרבי איגור מאטיץ', אני כל הזמן צופה בקלטות ומחפש שחקנים".

כפי שפורסם אמש, חלוץ נבחרת בוליביה הנכלל בסגל לקופה אמריקה, חוז'ה קסטיז'ו, מועמד. מזרחי כבר צפה בקלטות של השחקן והתרשם ממנו לטובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully