וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנט מבקשת מההתאחדות להתערב בפרשת ורמוט

לי בוץ

26.6.2007 / 17:37

הבלגים לא מוותרים על הקשר הישראלי שסיכם אצלם את תנאיו ושלחו מכתב להתאחדות ולהפועל ת"א. לאדומים יש שבוע להגיב

קבוצת גנט הבלגית לא מוותרת על גילי ורמוט, והיום (שלישי) העבירה מכתב להתאחדות לכדורגל בישראל, בו נכתב כי הקבוצה מבקשת מההתאחדות לפעול לשחרורו של השחקן. עוד נכתב כי במידה ו-ורמוט לא ישוחרר בסופו של דבר, מבקשים הבלגים מהפועל למנות את הסיבות לכך, שכן הם מוכנים לשלם לאדומים 260 אלף הדולרים, כנדרש בסעיף השחרור של השחקן. הפועל ת"א קיבלה עותק של המכתב וכעת, על פי חוקי פיפ"א, יש לה שבוע ימים להחזיר לבלגים תשובה.

כזכור, ורמוט סיכם את תנאיו בגנט לארבע עונות ואמור היה להגיע לבלגיה כבר בשבוע שעבר ולהצטרף לקבוצתו החדשה, שפתחה את אימוניה ביום שלישי שעבר. עם זאת, על פי חוזהו של ורמוט בהפועל, לאדומים מותר למצוא קבוצה שתשלם עבורו יותר תוך שבועיים מיום קבלת ההצעה הרשמית, ואכן כך היה. יומיים לפני תום המועד המדובר, קיבלה הפועל הצעה מסיבאספור על ורמוט העומדת על סך 800 אלף יורו. כעת, על פי החוזה, ורמוט יכול היה לבחור לצאת לטורקיה או להישאר בוולפסון עונה נוספת. ורמוט, שציין כי הוא מוכן לבחון את ההצעה מהקבוצה הטורקית, שלח השבוע דרך עורך דינו יוסי גאייר את דרישותיו הכספיות מסיבאספור, והוא ממתין כעת לקבלת תשובה.

אמש ערכה הפועל את האימון הראשון שלה העונה, אליו הגיע ורמוט, כמו גם שחקן מתנדנד נוסף - סלים טועמה. השניים ערכו אימון מלא, על אף חוסר רצונם להישאר בוולפסון בעונה הבאה. טועמה, בדומה לורמוט, סיכם את תנאיו בבלגיה בשורותיה של סטנדרד ליאז', וצפוי לגשת לועדה למעמד השחקן שתקבע את מחיר שחרורו מהפועל ת"א.

היום זכו חניכיו של גיא לוזון ליום חופשי ומחר יערכו אימון נוסף, שצפוי להיות אימון הבכורה של השוער החדש, וינסנט אניימה, במדים האדומים. אניימה, שחתם אתמול על חוזה לארבע עונות בהפועל ת"א, הבהיר כי: "המטרה היא לזכות באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully