וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א בעקבות חן עזריאל

אסף שקד

26.6.2007 / 16:29

נמני רוצה את החלוץ הצעיר של בית"ר, השחקן מעדיף את כפ"ס. בבירה מגיבים: "לא נוותר עליו בקלות". שטראוס יהיה השוער השני של קאלה

חלוץ בית"ר ירושלים ונבחרת הנוער, חן עזריאל, מבוקש על ידי קבוצות אחרות בליגת העל ובליגה הלאומית. במהלך השבוע האחרון קיבל נציגו של השחקן, יוסי גאייר, פנייה מהפועל פ"ת והכח עמידר ר"ג, שרוצות לצרף את החלוץ באופן מיידי ואף מבטיחות לו מקום בהרכב. השחקן בן ה-19 נוטה שלא לשחק בליגה הלאומית, ולכן האפשרות שיעבור לאחת מהקבוצות נראית רחוקה.

בנוסף לשתי הקבוצות מהליגה הלאומית, גם הפועל כפ"ס מגלה עניין רב בשחקן ומעוניינת להשאילו לעונה אחת, השחקן הביע את רצונו לשחק אצל אלי אוחנה, במידה שלא ימצא את מקומו בקבוצה הבוגרת, כשכל שנותר הוא אישורה של בית"ר למהלך.

קבוצה נוספת שמגלה עניין בחלוץ היא מכבי ת"א. אבי נמני, ששם עין על השחקן כבר לפני שנתיים, עוקב אחריו ומרוצה מאוד מהיכולת שמציג עזריאל. כבר לפני חודש פנה נמני לנציגיו של החלוץ וניסה לברר את גובה הסכום עבור רכישת כרטיסו. בניגוד ליתר הקבוצות, במכבי ת"א מתכוונים לבנות על השחקן לטווח הארוך ולכן מעוניינים לרכוש את כרטיסו ולא להשאילו.

בצוות המקצועי של בית"ר ירושלים מעריכים מאוד את הכישרון הטמון בשחקן, וגורם בקבוצה אמר היום: "אנחנו נמצאים לפני יציאה למחנה האימונים בהולנד, ואני חושב שאחרי המחנה נהיה חכמים יותר לדעת מה מעמדו בקבוצה. בכל מקרה, הוא שחקן מוכשר מאוד ואין לנו כוונה לוותר עליו בקלות".

בין לבין, החתימה בית"ר את השוער שגיא שטראוס, שיגבה מהספסל את טברטקו קאלה. שטראוס סיכם את תנאיו במועדון, חתם על החוזה החדש, וייצא עם הקבוצה למחנה האימונים שלה בהולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully