וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגשתי שאני צריך שינוי"

שגיא ניר

26.6.2007 / 15:49

בני השרון כינסה מסיבת עיתונאים בה הודיעה על החתמת קפטן הפועל ירושלים, מאיר טפירו, לשנתיים. בירנבוים: "היו פה הרבה רגשות"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

קפטן הפועל ירושלים בשנתיים האחרונות, מאיר טפירו, ובני השרון ערכו היום מסיבת עיתונאים מיוחדת לרגל חתימתו של השחקן בקבוצה. השחקן הגיע מוכן עם נאום קצר מהבית ולאחר מכן ענה על שאלות.

"זה לא יום קל עבורי", אמר טפירו, "הלב שלי עמוס רגשות. אני עוזב בית אחד וחוזר לאחד. הקהל האדיר של הפועל ירושלים נכנס לי ללב והקשה על ההחלטה. אני עוזב קבוצה מיוחדת, קבוצה שהפכתי לחלק בלתי נפרד ממנה והיא הפכה לחלק מחיי. אבל הרגשתי שאני צריך שינוי. אני ואישתי הגענו להחלטה ואנחנו שלמים אותה. זו זכות גדולה עבורי לשחק עבור אפי בירנבוים ואני מקווה שביחד נצעיד את הקבוצה להישגים גדולים.

"ההחלטה לא הייתה פשוטה. הרגשתי שאני עומד בצומת דרכים מבחינת הקריירה שלי. דיברתי עם אנשי בני השרון והבנתי שיש להם רצון עז שאני אהיה פה".

מאמן בני השרון, אפי בירנבוים, אמר: "זו לא עסקה פשוטה. היו פה הרבה רגשות, אבל כמו שמאיר אמר, הוא עזב בית והוא חוזר לבית אחר. מאיר הוא השחקן הכי חשוב בכדורסל הישראלי ב-10 השנים האחרונות. לכל מקום אליו הוא הגיע הוא שידרג את הקבוצה. לפעמים אנחנו המאמנים נתקעים עם כל השרטוטים והתרגילים והוא השחקן שעושה סל של יש מאין.

"אני חושב שהחתונה הזו תוליד הצלחה כי מאיר כבר מזמן הבין שאף אחד לא בודק אותו בססטיסטיקה. הוא הוכיח לא פעם שההצלחה שלו היא ההצלחה של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully