וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאור במקום פלג בנהריה?

26.6.2007 / 15:47

הקבוצה הצפונית פנתה לגארד של ירושלים, שאם יחתום יגרום לעזיבת הקפטן הותיק. מוסינזון, בן שימול ואבישי גורדון ממשיכים בגליל

מהפכת הסגל של עירוני נהריה נמשכת. אחרי עזיבת עמית בן דוד, עשוי גם קפטן הקבוצה, ברק פלג, לפנות את מקומו לטובת מתן נאור. פלג, שחקן נהריה בארבע העונות האחרונות, טרם נכנס למשא ומתן משמעותי עם הקבוצה, שמנסה לצרף את מתן נאור מהפועל ירושלים. במידה ונאור יתום בעין שרה, פלג לא יישאר.

נאור סיים הקיץ את חוזהו במלחה אחרי 3 שנים, כשאת החלק הארי של האחרונה בילה בטיפולים בעקבות פציעה לא פשוטה בכתפו. נאור (26, 1.94 מ'), שעתידו בהפועל ירושלים לא ברור לאור היכולת הנהדרת של גיא פניני, מיועד בנהריה לשחק כאחד משני הישראלים בחמישייה, בצוותא עם עידו קוז'יקרו.

פלג חגג החודש 35, והוא מחזיק רזומה שכולל מעבר לשירות בסיירת מטכ"ל גם ארבע עונות רצופות במכבי רעננה, שנתיים בהפועל ירושלים ועונה בגליל. עזיבה של פלג, שזוכה להתעניינות מצד גלבוע/עפולה ובני השרון, תפרק את השלד הישראלי של נהריה בארבע השנים האחרונות, שכלל גם את עמית בן דוד.

הגליל שומרת על השלד (שגיא ניר, מערכת וואלה!)

גליל עליון ממשיכה לעשות מאמץ לייצר המשכיות. הקבוצה, שתשחק העונה לראשונה ביול"ב קאפ, האריכה את חוזיהם של אבישי גורדון וגילי מוסינזון, כשגם אבי בן שימול סיכם לעונה נוספת במועדון. למרות זאת, גורדון זכה להצעה מהפועל חולון והוא ביקש להשתחרר מהקבוצה. בגליל עשויים להסכים לשחררו תמורת פיצוי כספי.

בגליל שומרים על קשר עם הסנטר קני אדלקה, שינסה את מזלו באחד ממחנות ה-NBA, אך הוא עדיין עשוי למצוא קבוצה אירופית בכירה יותר מהגליל. פרט לחותמים הטריים, ימשיכו בקבוצה גם יוגב אוחיון, החתום על חוזה ארוך טווח, וערן אסנטי. לירון צ'רנה יעזוב להפועל יקנעם/מגידו מהלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully