וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההחלטה בנושא קאפלו נדחתה בשבועיים

26.6.2007 / 15:15

אפשר לקחת פסק זמן מהסאגה הממושכת, רמון קלדרון לא מתכוון לעשות שינויים בעתיד הקרוב. יאיא טורה הוצג במדי בארסה, מוטה יעזוב

בין העברה לשמועה על אחת כזו, הנושא החם בספרד הוא עתידו של פאביו קאפלו בריאל מדריד. רמון קלדרון, נשיא המועדון, התפנה לרגע מהחגיגות על האליפות ה-30 של קבוצת הכדורסל של המועדון ואמר: "כרגע זה לא הזמן לדבר על פאביו קאפלו. בשבועיים הקרובים לא יהיה כל חדש בנושא הזה".

קאפלו עצמו יצא לחופשה בת כשבועיים בסין ובטיבט, אבל לפני כן אמר: "קלדרון יודע שנותרו שנתיים בחוזה שלי ושאני מתכוון לכבד אותו. אבל אם הוא ירצה לפטר אותי, הוא יצטרך לשלם לי. הנשיא חופשי להחליט מה הוא רוצה. אם הוא יבחר למנות את ברנד שוסטר זה עניינו".

כשנשאל מהן התכניות במקרה שימשיך אמר: "נצטרך לחשוב על שחקנים חדשים. הדבר הראשון שנצטרך לעשות הוא להביא שחקן שיחליף את דייויד בקהאם, שחקן שאיתו עשיתי טעות שלא קשה לי להודות בה".

על העונה החולפת אמר האיטלקי: "הביקורות נגדנו היו מאוד חריפות. היו לנו חודשים מאוד קשים, הכל הלך נגדנו, אבל אף פעם לא נכנענו".

חילופי משמרות בבארסה

נשיא ברצלונה ז'ואן לפורטה רשם היום (שלישי) את ההחתמה השנייה שלו הקיץ, כשיאיא טורה הוצג בקמפ נואו כבעל הבית החדש של הקישור האחורי של הבלאוגראנה. בתקשורת הקטלנית כבר מכנים את השחקן מחוף השנהב כפטריק ויירה הבא. "אני מגיע לברצלונה מוכן להתמודד עם האתגרים החדשים ולהפוך לשחקן הרכב", אמר בן ה-24, ששיחק בעונה שעברה במונאקו. "אני מאוד מעריך את ויירה ואת האיכויות שלו, אולם אני רוצה להראות מה אני מסוגל לעשות על הדשא של הקמפ נואו. זו הגשמת חלום כי תמידי רציתי לשחק במועדון כזה".

"הוא יכול להיות מי שיתקן את חוסר האיזון שהיה לנו בין ההגנה להתקפה", אמר המנהל הטכני צ'יקי בגיריסטיין, שגם הוסיף כי לקבוצה אין עוד צורך בטיאגו מוטה הברזילאי, שגדל בנוער של המועדון, אולם איכזב אשתקד ביכולתו על המגרש, נקלע לבעיות אישיות ומוצא את עצמו בדרכו החוצה. "עם הרכישה של טורה, והנוכחות של רפא מארקז ואדמילסון, עמדת הקישור האחורי איתנה", אמר צ'יקי. "כבר כמה שנים אני אומר שהוא יכול להיות אחד הטובים בעולם בתפקידו, אבל במהלך העונה הגענו למסקנה שזה יכול לקרות רק מחוץ למועדון".

לאו מסי, כולה בן 20, אבל כבר מנדב עצות לריאל מדריד, יריבתה המושבעת של קבוצתו ברצלונה. הקשר הארגנטינאי ממליץ בחום לריאל מדריד להחתים בשורותיה את חאבייר סביולה, אחרי שאפשרות כזו כבר עלתה.

"יכאב לי לראות את סביולה במדים של ריאל מדריד", אמר מסי, "הוא חבר שלי ואם הוא יעבור לשם אני מקווה שהוא יצליח. אי אפשר להתעלם מהעובדה שריאל מדריד זה מועדון גדול ואני מאמין שאם הוא באמת יגיע לשם, הוא יהווה חיזוק משמעותי להתקפה שלהם".

* שוער מילאן ויובנטוס בעבר וטורינו בעונה החולפת, כריסטיאן אביאטי, יושאל לאתלטיקו מדריד בעונה הקרובה. השוער עצמו התקשר לדימטריו אלברטיני, שרשם עונה אחת בויסנטה קלדרון והמליץ לשוער לנחות במדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully