וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדוסי: "חיפה לא נתנה לי גב, לכן חתמתי בפתח תקוה"

26.6.2007 / 14:18

גורמים במלאבס טוענים כי בחיפה קיבלו הבהרות לגבי הסכומים שתקבע הוועדה למעמד השחקן והודיעו לקדוסי: לא בטוח שנרכוש אותך

חלוץ מכבי פתח תקוה, אוהד קדוסי, חתם על חוזה במכבי פתח תקוה. בחיפה היה מי שאמר השבוע כי אחת הסיבות לכך היא שהשחקן קיבל הבהרות שמקומו בהרכב אינו מובטח, ולכן החליט לעזוב. מבירור שערכנו עם גורמים בפתח תקוה, מתברר כי הסיבה היא אחרת.

מתברר כי לאחרונה השחקן קיבל מסרים ממכבי חיפה, לפיהם היא לא תסכים לשלם עבורו את הסכומים שעומדת לקבוע הוועדה. לא ברור כיצד בחיפה ידעו להעריך את הסכומים שבהם תנקוב הוועדה, אבל נראה כי הדבר נבע לאור הביטחון שהפגינו אנשי מכבי פתח תקוה בנוגע לסכום שאמורה לפסוק הוועדה.

"עשיתי צעד נכון שעברתי", מאשר קדוסי. "מכבי חיפה לא נתנה לי גב כשלא הסכימה לעמוד מאחוריי במאה אחוז. האמת היא שלא רציתי לחזור בבושת פנים למכבי פתח תקוה". מקורבים לשחקן טענו כי קדוסי העדיף לחתום במלאבס משום שאם המשא ומתן עם חיפה היה נכנס להילוך גבוה לאחר החלטת הוועדה, הייתה נוצרת אי נעימות בין השחקן לקבוצתו לשעבר. "אין לנו כעס על הצעד שעשה קדוסי", אמרו בחיפה. "זכותו להחליט מה שהחליט ואפשר אפילו להבין אותו".

בוזגלו שוחח עם רוני לוי, אין פגישה בין לוזון לשחר

במכבי פתח תקוה טוענים כי היום לא תתקיים פגישה בין עמוס לוזון ליעקב שחר בנוגע לעומר גולן. בחיפה אמרו הבוקר: "השיחות מתנהלות בין אנשי שחר לבין לוזון באמצעות הטלפון. אם יגיעו הצדדים לפשרה, יהיה על מה לשבת". בחיפה מוכנים לשלם 800 אלף דולר ושחקן אחד או שניים תמורת גולן. במועדון טוענים כי עדיין לא התקבלה פניה רשמית מקבוצה כלשהי לגבי רוברטו קולאוטי. "מקובל שקבוצות פונות לקבוצת האם כששחקן נמצא תחת חוזה", אמרו גורמים בקבוצה.

אתמול שוחח אביו של מאור בוזגלו, יעקב בוזגלו, עם רוני לוי. האב הבהיר כי הוא רוצה שבנו יחזור להתאמן ולוי השיב כי הוא רוצה שהשחקן יישאר בחיפה. לאחר השיחה הוחלט כי בוזגלו ישוב לאימונים כבר היום. לאור ההתפתחויות האחרונות, בחיפה לא פוסלים את האפשרות שבוזגלו יישאר בקבוצה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully