וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיים למכבי ת"א במו"מ מול רנדיילוביץ'

לי בוץ

26.6.2007 / 18:08

הכוכב האדום בלגראד מסרבת לשחרר את השוער למכבי ת"א, קינגסון עדיין בתמונה. מאנה העביר 8 מיליון ש"ח. האוהדים הגיעו לתמוך ופוצצו האימון

מכבי ת"א ממשיכה להתקשות בהבאת חיזוק לעונה הבאה, והפעם, לאחר שסיכמו עם השוער איבן רנדיילוביץ' מהכוכב האדום בלגראד לשנתיים, מערימה קבוצתו קשיים על שחרור.

רנדיילוביץ' הינו שחקן תחת חוזה בבלגראד, ומשמש כקפטן של הקבוצה, שלא ממהרת לוותר עליו לטובת מכבי. גם אם בסופו תסכים הקבוצה הסרבית לשחרר את השוער, מדובר יהיה בסכום כסף לא קטן וספק אם הצהובים יוכלו לעמוד בו.

הבוקר (שלישי) הוציאה הקבוצה הודעה רשמית לפיה מכבי ת"א נכנסה לשלב האחרון בהחתמת השוער, אך כאמור כרגע המו"מ תקוע. עם זאת, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, למכבי שוער נוסף על הכוונת, ריצ'רד קינגסון, שוערה של נבחרת גאנה, שבמידה והבעיות מול בלגראד לא יסתדרו, עשוי להגיע בסופו של דבר לקרית שלום.

מכבי ת"א, שטרם ערכה חיזוק משמעותי הקיץ פרט ליאניק קמנאן ממכבי הרצליה, יורדת מהחלוץ הארגנטינאי, דריו צוויטאניץ' מבאנפילד שהיה מועמד להגיע לקבוצה. צוויטאניץ' הצליח להרשים את אלי כהן, שצפה בו בעת שהותו בארגנטינה, והצהובים ניהלו מולו מגעים לקראת פתיחת מו"מ אפשרי. עם זאת, מחירו של החלוץ מוערך בכ-2 מיליון יורו, סכום יקר מאוד עבור מכבי ת"א, שתוותר על שירותיו.

בתוך כך, המגן הצעיר, דור מלול, חתם היום חוזה לשש שנים בקרית שלום. מלול בן ה-18, ששיחק אשתקד בקבוצת הנוער של המועדון, הספיק לערוך מספר אימונים עם הקבוצה הבגורת. כמו כן, בשנה שעברה נבחר מלול הצעיר לייצג את ישראל בנבחרת הנוער של אירופה בשני משחקי ידידות שנערכו בברצלונה.

לאחר פגישה שהתקיימה היום בין לוני הרציקוביץ' לרוני מאנה, במשרדיו של האחרון, הועברו שמונה מיליון ש"ח נוספים לקרן נאמנות, ממנה יכולה מכבי ת"א למשוך את הכסף לצרכיה, וזאת כחלק מההתקדמות בעסקת הרכישה של הקבוצה. סך הכל הועברו עד כה כ-12 מיליון ש"ח. בסביבתו של מאנה אופטימיים לגבי האפשרות שכל הסכום המדובר עבור רכישת 75 אחוזים ממכבי ת"א (50 מיליון שקלים) יועבר לקבוצה עד לתחילת החודש הבא.

ביום שלישי הבא תקיים מכבי משחק אימון נגד העולה הטרייה לליגת העל, בני סכנין. המשחק יייערך בקרית שלום בשעה 18:00 בערב.

האוהדים כועסים על ההנהלה, אבל תומכים בשחקנים

למרות החתימה המיוחלת של רוני מאנה על כניסתו לעסקת הרכישה של מכבי ת"א וההבטחות לשפר את היחסים עם הקהל הצהוב, אוהדי מכבי עדיין לא שבעי רצון מהיחס של הנהלת הקבוצה. האוהדים טוענים כי מחירי הכרטיסים והמנויים לעונה הבאה יקרים יותר משל שאר קבוצות הליגה והיום (שלישי) הוציאו הודעה רשמית בה הם מבקשים להשוות את המחירים לאלו של מכבי חיפה ובית"ר ירושלים.

"אנחנו נדהמים לגלות שקבוצות כמו מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, שהן בעלי תקציב כפול ומשולש מאיתנו, נותנות לאוהדים שלהם אפשרות לצפות במשחקים במחירים נמוכים מאיתנו בעשרות מונים", נמסר בהודעה. "אנו דורשים את השוואת מחירי המנויים והכרטיסים למכבי חיפה ובית"ר ירושלים. ישבנו על הגדר מספיק זמן, והעונה שמנו את משקעי העבר מול הנהלה בצד לטובת הצלחת הקבוצה והשחקנים קיבלו תמיכה חסרת תקדים. עם זאת, אף אחד לא פתר את בעיות האוהדים מול המשטרה ובנושאים חברתיים אחרים.

"הסכמי העבר שהושגו מול לוני הרציקוביץ' לא התממשו וההנהלה לא מעמדה במילה שלה. אותנו לא מעניין מי מנהל את הקבוצה - לוני או רוכשים אחרים, העונה מתחילה ואם לא יהיה שינוי דרסטי לקראת האוהדים וייפסק שיתוף הפעולה של הנהלת מכבי עם המשטרה כנגד האוהדים, מכבי צפויה לאבד את הכח המניע שלה - את 2,000 האוהדים האחרונים שנותנים לה אמונים ומעודדים אותה מהלב ומהנשמה בכל מקום ובכל משחק. אם הם רוצים לשחק מול יציעים ריקים וללא עידוד שימשיכו לפגוע באוהדים".

תומר יעקב, מראשי ארגון האולטראס, הוסיף: "עושה רושם שלמרות כל הרעש והבלאגן בקיץ, הנהלת מכבי לא הפנימה עדיין שהיא חייבת לשנות את הגישה לאוהדים. אנחנו סומכים רק על אבי שיזיז עיניינים במכבי ואם מישהו ינסה לפגוע בו, נראה זאת כפגיעה באוהדים ונפעל בהתאם. לא ניתן לעוד עונה כמו העונה שעברה לעבור בשקט!".

למרות זאת, כ-250 אוהדים הגיעו הערב לקרית שלום על מנת להביע תמיכתם בג'נרל מנג'ר והקפטן אבי נמני ובשחקני הקבוצה. האוהדים פרצו שלוש פעמים אל כר הדשא, עצרו את האימון למספר דקות בכל פעם, ואף פתחו רימון עשן אחד.

עדכון ראשון: 26.6, שעה 11:42
עדכון אחרון: 16.6, שעה 18:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully