וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להציל את הקופה

גיל קדרון

26.6.2007 / 13:16

למרות הקדימונים הציניים לקופה אמריקה עם מודי בראון הסוציאליסט, למרות מסי ורוביניו, אל תתחברו לספורט 5+ לייב וגולד. בסוף ננצח

בערוץ הספורט מקווים, מחזיקים אצבעות, מתפללים. הקיץ הוא ארוך ואירועי הספורט בו מעטים, ולכן טורניר הקופה אמריקה כל כך חשוב להם, כי אם לא התחברתם עד עתה ל-5+ לייב וגולד הכל כך מיותרים ומקוממים, ואם תעברו גם קיץ שלם מבלי שנשברתם - הם יודעים שהם בצרות.

בשבועות האחרונים קיבלנו תוכניות אולפן רבות בהן מראיינים כוכבי ערוץ הספורט את עצמם בציפייה לקופה. אבל מכיוון שלאף אחד אין את 5+ לייב (בטח לא לצופי HOT, שממילא לא יכולים להתחבר גם אם ירצו) אז הפרומושן בלוח השידורים השומם שלו לא יעשה רושם על אף אחד. ולכן פנו לפיתוי ציני, ואת כל הבילד אפ שידרו לנו בערוצים אותם אנחנו יכולים לראות. כדי שנדע בדיוק מה אנחנו מפסידים, וכדי שהם חס וחלילה לא יפסידו.

הלוואי וזו הייתה הציניות היחידה. הם לקחו את הטורניר הדרום אמריקאי, שהתחיל בעבר הרחוק בספורט 5 וזלג מדי פעם בעבר היותר קרוב ל-5+, והעבירו אותו כעת לערוץ בתשלום פלוס פלוס. עובדים עלינו? מה פתאום, "משחק הפתיחה ומשחקי חצי הגמר והגמר ישודרו בערוץ 5", אומרים שם. ובהחלט, למה שלא נרגיש שראוי לשלם על אירועים שעד לאחרונה ראינו בחינם? זליגה? מה פתאום, משחק הפתיחה ומשחקי חצי הגמר משודרים ב-5. השתכנעתם כבר?

אם לא, אז מה תאמרו על האולפן המיוחד עם האידיאולוג הסוציאליסט והאדם הפשוט מודי בראון? האיש החביב, שכל כך אהבנו בליגת האלופות, ינסה לפתות אותנו להיפטר מעוד כמה שקלים מיותרים, להם אנו לא באמת זקוקים. כי אין כמו "תבלו" מרנין בשביל לגרום לאצבעות לנוע באי רצון לכיוון הארנק, תופעה אותה מכירים בדיסקונט כבר מזמן.

למרות הדריבלים של רוביניו, השיגועים של מסי, הטמפרמנט הלטיני, והחינניות של איש העם מטעם הבנקים והערוצים בתשלום - אנחנו צריכים להתאפק עוד קצת. כי על אף הפרסומים על "הצלחה גדולה" בגזרת המנויים ב-5+לייב וגולד, התחושה שלנו היא שהפרויקט החדש לא מתרומם. אם נמשיך ונתמיד במחאה אותה התחלנו, ונעבור את הקיץ, נגלה בעונה הבאה שבאמת אין חידוש, אין תוספת, אין מוצר ראוי, ואין סיבה להצביע בממיר 57.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully