וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אינדיפנדנט": גרנט מונה למנהל מקצועי בצ'לסי

26.6.2007 / 8:56

העיתון הבריטי טוען כי למאמן הישראלי יהיו סמכויות נרחבות בקבוצה, שיערערו עוד יותר את היחסים המתוחים בין מוריניו לאברמוביץ'

השמועות על מעברו של אברהם גרנט לתפקיד המנהל המקצועי בצ'לסי רחשו ברחבי אנגליה כבר כמה חודשים, והבוקר (שלישי) טוען ה"אינדיפנדנט" כי הגעתו של גרנט לסטמפורד ברידג' כבר נסגרה למעשה, ותוכרז באופן רשמי בשבוע הבא, כך על פי גורם בתוך המועדון. על פי העיתון יזכה גרנט, ששימש העונה כמנהל הטכני של פורטסמות, לסמכויות מקצועיות נרחבות, כולל מעורבות ישירה באימון הקבוצה, באיתור מועמדים לקבוצה ובהתחמתם.

כזכור איים ז'וזה מוריניו לעזוב את צ'לסי כאשר הציע הבעלים של הקבוצה, רומן אברמוביץ', למנות את גרנט לתפקיד בינואר האחרון, אך כעת נראה שהמאמן הפורטוגלי יישאר, אם כי במצב רוח הרבה פחות מרומם. על פי הדיווחים הסכים מוריניו להגעתו של גרנט רק לאחר שאברמוביץ' איים לפטר אותו במידה ויתנגד למהלך.

רצונו של המיליארד הרוסי לחלק את הסמכויות המקצועיות במועדון בין כמה אנשים, ביניהם גרנט, ולא לאפשר למוריניו לשלוט באופן בלעדי בנעשה בקבוצה עשוי להצית פעם נוספת את הריב בין הניצים, כאשר הפעם עשוי מאמן נבחרת ישראל לשעבר לעמוד בליבה של המחלוקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully