וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר ניצחה בקרב על קיבו, ומתקדמת לכיוון טבז

26.6.2007 / 10:52

הבלם הרומני ישחק בנראזורי אחרי שהעדיף אותה על פני ברצלונה, טבז מעדיף אותה על פני ריאל. טרזגה האריך את חוזהו ביובה עד 2011

דויד טרזגה, חלוצה הצרפתי של יובנטוס, האריך את חוזהו במועדון לארבע שנים נוספות, וצפוי לשחק בשורות הגברת הזקנה עד 2011. טרזגה, ששיחק שבע שנים בטורינו, צפוי להשלים במועדון 11 עונות.

המהלך נתפש בהפתעה בשוק ההעברות האירופאי, כיוון שטרזגה כבר הביע לא פעם בפומבי את רצונו לעזוב את יובה וסיפר על היחס המעליב שלו הוא זוכה מההנהלה. אחרי אחד השערים שלו הוא אף עשה מחווה מעליבה כלפי חברי הנהלת יובנטוס, והתקשורת כבר קישרה אותו לליון ולוולנסיה.

אך עלייה בשווי המניות של המועדון, שהכניסה קצת מזומנים לקופה, איפשרה להנהלת יובנטוס למצוא מימון לחלוץ בן ה-29. "אני גאה להמשיך ארבע שנים נוספות ביובנטוס", אמר טרזגה, שלא עזב את טורינו למרות הירידה הכואבת לליגה השנייה, "זה מועדון שנתן לי כל כך הרבה במהלך הקריירה, ואני רוצה להמשיך לנצח ביחד איתו".

החתמתו של טרזגה היא צעד נוסף בניסיון ההתאוששות של יובה. אחרי שהחתימו את המאמן קלאודיו רניירי והאריכו את חוזהו של השוער ג'יאנלואיג'י בופון, צירפה יובה גם טיאגו הפורטוגלי ואת החלוץ ויצ'נזו יאקווינטה.

נשיא יובנטוס, ג'אובני קובולי ג'ילי, בטוח שפאבל נדבד לא יודיע על פרישה. "לדעתי הוא ישחק לפחות עוד עונה", אמר ג'ילי, "אנחנו לא צריכים לעשות משהו מיוחד, רק להראות לו כמה הוא חשוב לנו. פאבל הוא כמו סוללה, רק צריך לטעון אותו קצת".

כזכור, נדבד הודיע כי הוא מתכוון לערוך השבוע מסיבת עיתונאים, והדעה הרווחת באיטליה היא כי הצ'כי יודיע על פרישה מכדורגל.

קיבו נשאר באיטליה


אחד המלפפונים החמים בקיץ הוא קרלוס טבז, שמבוקש על ידי הגדולות של הפרמיירליג, אינטר וריאל מדריד. כעת נראה שהארגנטינאי מעדיף את הנראזורי על פני האחרות. "אינטר הוא מועדון גדול, וזו אפשרות ריאלית שבעונה הבאה אלבש כחול-שחור", אמר טבז. "ריאל מתעניינת, אבל אמרתי לסוכן שלי שההצעה של המילאנזים עדיפה מבחינתי".

מסתמן כי כריסטיאן קיבו, בלמה הרומני המצטיין של רומא, יעבור לאינטר. בשחקן הייתה מעוניינת גם ברצלונה, שהייתה קרובה מאוד להחתימו, אלא שהעדפתו של קיבו להישאר באיטליה ולחתום באינטר, הסיגה אותו מחתימה בקטאלוניה. ההערכות הן שאינטר תשלם לרומא כ-9 מיליון ליש"ט עבור השחקן.

* ג'יאמפיירו ונטורה מונה לאימון פיזה, שעלתה העונה לסרייה B.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully