וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי: "תמיד הערצתי את הסגנון של בארסה"

25.6.2007 / 21:01

תיירי הנרי הוצג בפני אוהדי ברצלונה, לפורטה: "הוא מגיע ברגע מושלם". עוד מהנרי: "מקווה שוונגר יישאר בארסנל". מאמן חדש ללה קורוניה

תיירי הנרי הוצג היום (שני) באופן רשמי בקבוצתו החדשה, ברצלונה, והכריז: "אני מאושר להיות כאן".

הקטאלונים שילמו 24 מיליון יורו עבור הכוכב הצרפתי, שיחגוג 30 באוגוסט הקרוב. "ברצלונה זה מועדון שתמיד רוצה לזכות בכל התארים, ואני מתכוון לתת 100 אחוז עבור המועדון", אמר החלוץ הצרפתי, שישחק עם החולצה מספר 14, "מאז ומתמיד הערצתי את סגנון המשחק של בארסה, ואני שמח להיות חלק מהמועדון הזה ומהאיצטדיון הנפלא הזה".

"כבר הרבה שנים אנחנו רודפים אחריו", אמר נשיא המועדון, ז'ואן לפורטה, "קרויף רצה להביא אותו עוד כשהוא היה צעיר יותר. הבטחתי שאביא אותו כשנבחרתי לנשיא המועדון, ועמדתי בהבטחה. אין ספק שהוא אחד השחקנים הטובים בעולם, ועכשיו, כשהוא מנוסה ובשל, הוא מגיע אלינו ברגע מושלם".

הנרי אף התייחס לעתידה של ארסנל. "אני מקווה שארסן ונגר יישאר במועדון", אמר הנרי, "העובדה שעברתי קבוצה לא תפגע בידידות שלנו, שהייתה עמוקה הרבה מעבר לכדורגל".

"אני לא חושב שאוהדי ארסנל כועסים עליי", אמר הנרי, מלך השערים של התותחנים בכל הזמנים עם 226 כיבושים ב-364 משחקים, "הם מעריכים את מה שנתתי להם לאורך השנים. זו הייתה ההחלטה הקשה בחיי".

לוטינה יאמן את אוואט

מאמן ריאל סוסיאדד בשנה שעברה, מיגל אנחל לוטינה, מונה הערב למאמנה החדש של דפורטיבו לה קורוניה.

לוטינה, שהוליך את סלטה ויגו לליגת האלופות ב-2003, אימן את סוסיאדד אשתקד רק מאוקטובר, אך עזב את הקבוצה הבאסקית לאחר שירדה לליגה השנייה לראשונה זה 40 שנה.

"אני מאוד שמח, ומצפה בקוצר רוח לעבוד בדפורטיבו", אמר לוטינה בן ה-49, שמחליף בתפקיד את חואקין קפארוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully