וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדי עדיין מתלבט אם להגיע להפועל ת"א

לי בוץ

25.6.2007 / 19:57

הקשר הברזילאי חושש מהמצב הבטחוני ומפיגועי הטרור. וינסנט אניימה, חתם לארבע שנים בהפועל ת"א ואמר: "המטרה היא לזכות באליפות"

כשעתיים לאחר אימון הכושר הראשון של הפועל תל אביב, הודיעה הערב (שני) הנהלת הקבוצה על החתמתו של וינסנט אניימה, שוערה הניגרי של בני יהודה בשנתיים האחרונות ושל נבחרת ניגריה. אניימה חתם בקבוצה לארבע שנים ויחליף את שביט אלימלך, שהועזב לקראת סיום העונה שעברה.

אניימה ישתכר כ-150 אלף דולר בעונה, עם עלייה של 20 אחוז בשכרו מדי שנה. בני יהודה קיבלה עבור העסקה כחצי מיליון דולר. "אני מאושר לעבור לקבוצה גדולה כמו הפועל ת"א", אמר אניימה, "המטרה שלי היא לזכות באליפות. אני יודע שהשחקנים שהגיעו והשחקנים שיגיעו הם ברמה גבוהה, לא פחות מאלה שעזבו. אתן הכל בשביל הפועל ת"א, אבל גם יש לי שאיפות אישיות לצאת לאירופה". על קבוצתו לשעבר, אמר השוער: "אני רוצה להודות לכל מי שקשור לבני יהודה, אני אוהב אותם מאוד".

הפועל ת"א פתחה הערב (שני) את אימוניה לקראת עונת הכדורגל 2007/8, עם אימון כושר באצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף. המאמן הטרי של הקבוצה, גיא לוזון, הגיע להדר יוסף אך צפה בחניכיו מהצד יחד עם הצוות המקצועי החדש - הסקאוט יוסי אבוקסיס ועוזר המאמן רפי כהן, בעוד שמאמן הכושר רון ציבלין מריץ אותם.

מחכים לבאדיר ולצעירים

כעשרה אוהדים בלבד הגיעו לצפות בשני שחקני הרכש החדשים של הקבוצה, ראובן עובד וליאור אסולין, שערכו אימון בכורה במדים האדומים. גם גילי ורמוט וסלים טועמה, שעתידם בקבוצה עדיין לא ברור, התייצבו לאימון והתאמנו כרגיל יחד עם יתר חבריהם לקבוצה.

מי שנעדרו מהאימון היו ואליד באדיר, רמי דואני, דני בונדר ועידן סרור, שזכו להאריך חופשתם עד ל-1 ביולי, תאריך פתיחת האימונים הרשמי, בעקבות מילוי תפקידם בנבחרות ישראל. פנים חדשות-ישנות באימון היו של תומר חליבה ויוסי ביטון, שחזרו מהשאלה במ.ס. אשדוד והכח עמידר ר"ג.

קשרה המיועד של הפועל ת"א, אבדי הברזילאי, עדיין מתלבט אם להגיע לישראל. כלי תקשורת בברזיל מדווחים כי הקשר יתייעץ עם משפחתו וכי הוא מודאג במיוחד מהמצב הפוליטי בישראל ומהתקפות הטרור עליה.

"אני כנראה אגיע לישראל. ההצעה מצוינת, אבל אני עדיין צריך להתייעץ עם משפחתי", אמר הקשר שעלות עסקת העברתו להפועל ת"א מוערכת בכ-2 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully