וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הכל: הפועל תוכל לשחק באוסישקין

שגיא ניר

25.6.2007 / 19:39

קבוצת הפועל אוסישקין תל אביב, שנרשמה לליגה ב' של איגוד הכדורסל, תוכל לשחק במגרש פתוח. התנאי: אסור לה לעלות ליגה

אם אוהדי הפועל תל אביב חששו מהקץ שיגיע עם הריסת האולם שעל גדות הירקון – יש לנו חדשות טובות בשבילם. הקבוצה החדשה שהקימו היום (שני), שתשחק בעונה הקרובה בליגה ב', לא תצטרך לעזוב את הרחוב המיתולוגי. רוצים הסבר? הרי הוא לפניכם.

במסגרת השאיפה להנצחת שמו של האולם, הגיעו הבוקר לאיגוד הכדורסל איש המשק של הפועל תל אביב לשעבר, שחור (יצחק לוי), מלווה בשני אוהדים נוספים, וכשהם מגובים באישור ממרכז הפועל הם רשמו וייסדו קבוצה חדשה: הפועל אוסישקין תל אביב.

לקבוצה, שתשחק בליגה ב' מחוז דן, יש כבר יושב ראש חדש – שחור – אבל אין עדיין מגרש ביתי. למרות זאת, מבדיקה שערכנו מסתבר שהיא תוכל לשחק באוסישקין, גם אם האולם המיתולוגי יהרס.

על פי תקנון איגוד הכדורסל, יכולה קבוצה חדשה שנרשמת באיגוד לשחק בשנתיים הראשונות לקיומה במגרש פתוח, זאת במידה ולא תעלה לליגה א'. במרחק כמה עשרות מטרים מהאולם שגורלו נגזר, קיים מגרש כדורסל פתוח, השייך לנוער העובד והלומד, ועומד לרשותם של עוברים ושבים.

ב-11 באוקטובר 2007 אמורה הפועל אוסישקין תל אביב לפתוח את עונת 2007/8 במשחק ביתי מול בית"ר בני בבלי, בה מככב שדרן הכדורסל ניב רסקין. עם קצת השקעה של היו"ר החדש שחור, תוכל הקבוצה האדומה החדשה לשחק ברחוב שיקר כל כך לאוהדיה. רק שלא יהיו להם בעיות עם האישור של המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully