וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסנקציות של לוזון

משה בוקר, "הארץ", ולי בוץ

25.6.2007 / 18:00

יו"ר ההתאחדות נזף בגיא לוי, ומסר: "לוי לא יתראיין ללא אישור, הוא מכבד ומוקיר את ההתאחדות, ומקבל מראש כל החלטה של קשטן"

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, זימן היום (שני) את מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוי, לבירור בעקבות התבטאויותיו בראיון לעיתון "הארץ".

בתום שעה ורבע של שיחה סוערת, ההתאחדות לכדורגל הוציאה את ההודעה הבאה: "לגיא לוי הובררה על ידי היו"ר אבי לוזון חומרת מעשיו. לוי התחייב שלא להתראיין בעתיד ללא אישור מראש של יו"ר ההתאחדות, והבהיר בשיחה כי הוא מכבד ומוקיר את ההתאחדות לכדורגל, מכבד את ההירככיה בין הנבחרות ומכבד מראש כל החלטה מקצועית של דרור קשטן, שלוי נותן לו הרבה כבוד. תוכן השיחה כולו יישאר בין גיא לוי לאבי לוזון". לוי עצמו נראה נסער בסיום השיחה, וסירב להגיב לתוכנה.

בראיון עצמו, כזכור, תקף לוי את התנהלותם של מאמן הנבחרת הבוגרת, דרור קשטן, ועוזרו משה סיני. מאמן הנבחרת הצעירה האשים את השניים בחוסר שיתוף פעולה, ואף ביקר את התנהגותה של ההתאחדות לאחר שעידן טל אמר עליו כי הוא "היה יותר מדי חכמולוג, והצורה בה הגיב תרמה לבלאגן סביב הנבחרת".

בית לנבחרות?

מזכירות ההתאחדות לכדורגל דנה היום בהצעה להקים בית לנבחרות: נבחנות שתי אופציות להקמת בית נבחרות, האחת בשפיים והשנייה בכפר המכביה, כשהכוונה להקים בצמוד לבית הנבחרות שני מגרשים, האחד סינטטי (במימון מלא של פיפ"א) והשני מגרש דשא רגיל, שיהיו בבעלות ההתאחדות. כמו כן, ההצעה להקטנת מספר הזרים בשתי הליגות הבכירות ירדה מסדר היום לעונה הנוכחית.

כן החליטה ההתאחדות כי תונהג תחרות המשחק ההוגן שתתייחס הן למחלקות הנוער והן לקבוצות הבוגרים, כשמטרתה יצירת תחרות ומתן תמריצים חיוביים להתנהגות הוגנת על המגרש. הפרסים לקבוצות הזוכות יהיו כספיים, ולקבוצה הזוכה בליגת העל תהיה גם אפשרות ליטול חלק בהגרלה שממנה ניתן להגיע לגביע אופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully