וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן: "אטו בעדיפות עליונה אצלנו"

25.6.2007 / 15:53

אחרי שתיירי הנרי עבר לברצלונה, מילאן מחדשת את חיזוריה אחרי החלוץ הקמרוני, אבל סגן הנשיא גליאני פסימי: "כרגע הוא לא פנוי"

החתמתו של תיירי הנרי בברצלונה, הדליקה את התקשורת האיטלקית והציפה מחדש את השמועות על מעבר אפשרי של סמואל אטו, מי שנחשב לנפגע העיקרי מהמהלך, לשורות מילאן.

אחרי שאלופת אירופה איפשרה ליריבה העירונית אינטר לשים את ידה על דויד סואזו, הבטיח סגן נשיא הרוסונרי, אדריאנו גליאני, שבמילאנלו יעשו הכל כדי להביא אליהם את החלוץ הקמרוני. "אמרתי לאוהדים מה שכבר אמרתי לסילביו ברלוסקוני. כרגע אטו לא פנוי והוא מעוניין להישאר בברצלונה. הוא בעדיפות עליונה אצלנו ומעולם לא הסתרנו".

המלחמה בין מילאן לאינטר לגבי החתמתו של דויד סואזו הסתיימה בשבת כשאלופת אירופה הודיעה כי היא מוותרת על חלוץ קאליארי, לאחר שחתם על חוזה מקדים בשורות הנראזורי. גליאני הסביר מדוע הוא לא התעקש על הבאתו של השחקן לחוד ההתקפה המילאנזית. "דיברתי עם ברלוסקוני והוא הסכים איתי לחלוטין, שעלינו להישאר מחוץ למרוץ הזה. רצינו את סואזו, אבל החיים ממשיכים הלאה".

"יש הרבה דיבורים בכדורגל האיטלקי, ואין לנו צורך בזה. אני יכול לומר שחוש האחריות שלנו במקרה הזה הנחה אותנו. אתם יכולים לדמיין מקרה שבו אלופת איטליה מתווכחת עם אלופת אירופה במשרדי פיפ"א? לא תודה. עדיף לוותר ולהמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully