וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפור תשקול הצעות לרכישת אוואט

25.6.2007 / 11:18

בספרד טוענים שבלה קורוניה לא יפסלו הצעות עבור השוער. אלבס על מעבר לריאל: ”זה יהיה פרס גדול”, ושוסטר? קודם שיפרד מחטאפה

ראשי דפורטיבו לה קורוניה לא מתעלמים מהמחמאות שקצר לאחרונה דודו אוואט. העיתון "לה ווס דה גליסיה" פירסם היום (שני) שבריאזור ישאירו דלת פתוחה להצעות רכישה שתגענה עבור השוער. אוואט כבר הצהיר שהוא מאושר בשורות דפור, אבל השוער לא הכחיש ספקולציות על מעבר אפשרי לברצלונה. "אוואטה" כפי שהוא מכונה בספרד, נבחר על ידי אוהדי לה קורוניה לשחקן העונה במועדון, ושוער ריאל מדריד, איקר קאסיאס, אף אמר בראיון שהישראלי יכול לשחק בסגנית אלופת ספרד.

אוואט (29) עבר ממכבי חיפה לראסינג סנטאנדר בשנת 2004 והפך לשוער הראשון של הקבוצה הספרדית, כשהוא זוכה פעמים ברציפות בתואר השחקן המצטיין של מחוז קנטבריה אליו משתייכת הקבוצה. באוגוסט 2006 עבר אוואט לשורות לה קורוניה, וחתם לקבוצה ל-4 שנים.

"אני רוצה לעזור לברצלונה"

תיירי הנרי הגיע לברצלונה, וכמובן, כצפוי, כמיטב הקלישאתיות, הוא כבר מחמיא ומרגיש שייך. "זה מאוד חשוב לי, אני מגיע לכאן כדי לשתף פעולה עם טובי השחקנים בעולם. ההרגשה היא נפלאה, אני רוצה כבר לשחק בקאמפ נואו ולעזור לברצלונה בכל דרך אפשרית".

לאונל מסי, שישתף עם הנרי פעולה בחוד של ברצלונה, הגיב לבואו של הצרפתי: "הוא שחקן עצום ויהיה כיף לשחק איתו. בגלל זה הוא מגיע לבארסה. הוא הראה לאורך השנים כמה שהוא גדול".

אלבס מרוצה בסביליה, בריאל מדריד הוא יהיה מרוצה יותר

דניאל אלבס הוכיח העונה במדי סביליה, שהוא אחד המגינים הטובים ביותר בליגה הספרדית. כשנשאל השחקן אם אחרי שנה כזו הוא מצפה לפנייה מהאלופה ריאל מדריד, ענה הברזילאי: "זה יהיה פרס גדול מדי עבור אדם אחד".

התשובה הזו הבהירה, שאולי אלבס מרוצה בסביליה, אבל שהוא גם לומד את מעמדו החדש בספרד. "אני רוצה לצאת מסביליה דרך הדלת הראשית", אמר אלבס וחשף אולי את כוונותיו.

עוד אחד שהיה רוצה לדרוך על הקווים בברנאבאו הוא מאמן חטאפה, ברנד שוסטר. על המעבר האפשרי נכתבו כבר הררי מילים, העניין הוא שבינתיים שוסטר לא עובר לשום מקום. ריאל עדיין לא הודיע למאמנה פאביו קאפלו על החלטתה, והמאמן הגרמני יודע שהרבה משאים ומתנים נפלו על אותיות קטנות. נשיא ריאל מדריד, רמון קלדרון, טרם ליבן את כל הסוגיה עם ראשי חטאפה, ושוסטר, שקיבל כבר את ברכת הדרך מקבוצתו, עדיין ממתין בסבלנות. הוא בוודאי מודע לזה שככל שנוקפים הימים, סימן השאלה סביבו הולך וגדל.

לפי ה"אס" הספרדי מקור הבעיה הוא שוסטר עצמו. בעיתון המדרידאי נכתב שאלופת ספרד לא רוצה שום עימותים עם נשיא חטאפה, אנחל טורס, וכי על המאמן הגרמני להסדיר את התרת חוזהו עם קבוצתו, לפני שהצדדים יישבו לחתום לסכם את ההעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully