וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכר ואוצ'וקוליץ' חתמו בנהריה

25.6.2007 / 10:01

רכז גלבוע/עפולה חוזר לנהריה אחרי שנתיים, וישתף פעולה עם הסרבי שנשאר לעונה נוספת. לימונד ובן דוד עוזבים, פלג וקוקיה בספק

עירוני נהריה פצחה בהרכבת סגל הקבוצה לעונה הבאה, עם החתמתם של הגארדים אבי סוכר וסשה אוצ'וקוליץ'. השניים חתמו על חוזה לעונה הקרובה ויהוו את הקו האחורי של הסגולים.

אבל התנועה היא לא רק לכיוון נהריה, אלא גם החוצה. נהריה מתכננת מהפכה בסגל השחקנים. הגארד עמית בן דוד (29, 1.88 מ') עוזב את נהריה לאחר 4 שנים רצופות בקבוצה, והוא שוקל מספר אפשרויות בליגת העל. הגארד רביב לימונד, שקשור בחוזהו להפועל ירושלים, יעזוב את עירוני נהריה, וכרגע הוא בוחן מספר הצעות מקבוצות באירופה. בעצם כך כל הקו האחורי של הקבוצה (מלבד אוצ'וקוליץ') יוחלף, והשאלה הגדולה היא האם הקפטן ברק פלג ימשיך לעונתו החמישית במועדון.

"מלבד סשה ואבי אנו נחפש עוד שחקן ישראלי לקו האחורי של הקבוצה", אמר המאמן אריאל בית הלחמי על ההחתמה הטרייה. סוכר (30, 1.87 מ') משלים עם חתימתו את חזרתו לעין שרה, לאחר ששיחק בקבוצה בשנת 2004/05. סוכר פתח את העונה שחלפה במדי צסק"א סופיה הבולגרית, וממנה עבר באמצע העונה לשורות הפועל גלבוע/עפולה.

לאוצ'וקוליץ' (30, 1.84 מ') תהיה זו עונה שניה בעין שרה. הגארד, יליד מונטנגרו, שיחק בעונה שעברה 12 משחקים במדי נהריה והציג יכולת מרשימה. אוצ'וקוליץ' תרם בעונה שעברה ממוצע של 13.9 נקודות ו-3.4 אסיסטים במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully