וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר ניצחה בסיבוב הראשון בווימבלדון

25.6.2007 / 22:31

הישראלית פתחה את הטורניר בניצחון 5:7, 2:6 על טאנסוגרן התאילנדית. משחקה של אובזילר מול קרייצ'ק הופסק במצב של 1:1 במערכות

הטניסאית הישראלית הבכירה, שחר פאר (16 בעולם), עברה היום (שני) בהצלחה את משחק הפתיחה שלה בטורניר ווימבלדון, שיצא לדרך באיחור של שעתיים בגלל הגשם בלונדון. פאר התמודדה בסיבוב הראשון מול טמארין טאנסוגרן התאילנדית (55 בעולם), שעשתה לה חיים קשים במערכה הראשונה, לפני שפאר ניצחה 5:7, 2:6.

שחר פאר התקשתה להיכנס למשחק בדקות הראשונות שלו, שתי הטניסאיות הירבו בטעויות בלתי מחויבות, אבל התאילנדית הייתה זו שהצליחה לשבור ולעלות ל-2:4. פאר כבר נגררה למצב של 5:4 לרעתה ושתי נקודות מערכה לטאנסוגרן, אבל האופי הכל כך ידוע הצליח להוציא אותה מזה בדרך לניצחון 5:7 במערכה הראשונה. שחר פאר פתחה את המערכה השניה מצויין ונראתה טוב מאוד מהקו האחורי בדרך ליתרון 0:3, אבל אז הגיעה נסיגה שלה, שאיפשרה לטאנסוגרן לצמק ל-3:2. פאר הגיבה מיד בשבירה, שסללה לה את הדרך לניצחון 2:6 במערכה השניה.

פאר אמרה בסיום המשחק: " היה קשה מאוד כמו שציפיתי. היא שיחקה טוב לאורך כל הסט הראשון, פיספסתי כמה נקודות שבירה וזה נתן לה מומנטום מסויים, אבל נשארתי מרוכזת בכל נקודה וניצלתי את ההזדמנויות שהיו. במערכה השניה פתחתי טוב והיא כבר התחילה לשחק בלי לחשוב, זה מוביל או לניצחון קל או כמו שקרה היום נכנסו לה הכדורים והיא חזרה קצת למשחק. היה חשוב לשבור ל-4:2 סגרתי את המשחק טוב מאוד. אני שמחה שעברתי את הסיבוב הראשון נגד שחקנית דשא טובה. יחסית שיחקתי בסדר גמור יש מה לשפר ואני יכולה לשחק יותר טוב".

פאר תתמודד בסיבוב השני מול קאיה קאנפי האסטונית (58 בעולם), שניצחה את טטיאנה מאלק הגרמניה 1:6, 4:6. פאר פגשה את קאנפי בסיבוב הראשון של טורניר הרולאן גארוס השנה וניצחה 1:6, 3:6.


על משחקה הבא אמרה פאר: "הסיבוב הבא יהיה משחק קשה, ובטוח יהיה יותר קשה מהרולאן גארוס כי הסרבים שלה יהיו יותר משמעותיים ויהיה לי יותר קשה לגוון, אני אהיה חייבת להכות ריטרנים טובים ולהיות מרוכזת לאורך כל המשחק".


הישראלית השניה ששיחקה היום היא ציפי אובזילר, שהתמודדה מול מיכאלה קרייצ'ק ההולנדית (45 בעולם) בסיבוב הראשון. ההולנדית שלטה במשחק לגמרי במערכה הראשונה והשיגה שתי שבירות מוקדמות כדי לנצח בה 2:6. אובזילר חזרה לעצמה במערכה השניה, היא הצליחה לשמור על משחקוני ההגשה שלה, אבל לא יכלה לשבור את יריבתה, בעלת חבטות ההגשה המרשימות. השתיים הגיעו לשובר שיוויון, ולמרות שלקרייצ'ק כבר הייתה נקודת משחק, אובזילר ניצחה 6:8 והישוותה ל-1:1. במצב הזה, החלה כבר לרדת החשיכה והשופט החליט שלא לחדש את המשחק, אלא לדחותו למחר.

פדרר טייל בסיבוב הראשון

רוג'ר פדרר, האלוף בארבע השנים האחרונות, פתח את יום המשחקים ואת הטורניר במגרש המרכזי במשחק מול טימורז גבאשווילי מרוסיה (85 בעולם). ה"לחץ" של הסיבוב הראשון, כפי שמגדירים טניסאים רבים, לא ממש השפיע על השוויצרי שניצח בקלות 3:6, 2:6, 4:6.

אנדי רודיק, שנראה מצויין בטורניר ההכנה שלו על הדשא של קווינס, עבד קצת יותר קשה מול בן ארצו ג'סטין גימלסטוב לפני שניצח 1:6, 5:7, 6:7.

עם כל הכבוד לפדרר ורודיק, המשחק המרכזי הפגיש בין הפייבוריט המקומי טים הנמן (כיום 78 בועלם) לקרלוס מויה הספרדי, אלוף הרולאן גארוס לשעבר. הנמן, שהגיע בעבר ארבע פעמים למעמד חצי הגמר בווימבלדון, ניצח במערכה הראשונה 3:6. הספרדי התאושש וניצח בשתי המערכות הבאות 1:6, 5:7. הנמן התאושש, ניצח ברביעית 2:6 וכבר היה במצב של נקודת משחק לטובתו, כשהוביל 4:5 במערכה החמישית והמכרעת. מויה ניצל והישווה ל-5:5, אלא שבמצב הזה השופט הפסיק את המשחק בגלל החשיכה.


משחקים נוספים:

פרננדו גונזאלס (צ'ילה, 5) - רובי ג'ינפרי (ארה"ב) 6:3, 6:7, 2:6, 2:6
טומי האס (גרמניה, 13) - זאק פליישמן (ארה"ב) 3:6, 4:6, 2:6
דויד פרר (ספרד, 17) - סרחיו רויטמן (ארגנטינה) 3:6, 3:6, 1:6
דמיטרי טורסונוב (רוסיה, 21) - ניקולאס אלמגרו (ספרד)
פלורן סרה (צרפת) - פיליפ קולשרייבר (גרמניה, 27) 6:7, 4:6, 4:6
פול הנרי מתיאו (צרפת) - ראדק סטפאנק (צ'כיה) 6:7, 2:6, 2:6

הינגיס ניצלה מהפסד מביך

מרטינה הינגיס, אלופת הטורניר ב-1997 ותשיעית בטורניר הנוכחי, הייתה קרובה מאוד להיות המדורגת הראשונה שמודחת מהטורניר. השוויצרית פגשה בסיבוב הראשון את נאומי קבאדיי המקומית, המדורגת 232 בעולם. השוויצרית הפסידה 7:6 במערכה הראשונה, הצילה שתי נקודות משחק בשניה בדרך לניצחון 5:7 וניצחה בשלישית בקלות 0:6.

ז'סטין הנין, שמנסה לזכות בתואר בפעם הראשונה, טיילה בסיבוב הראשון מול ג'ורג'לינה קרברו הארגנטינאית וניצחה 3:6, 0:6. סרינה ווילאימס (7 בטורניר), שהולכת על תואר שלישי בווימבלדון, ניצחה את לורדס דומינגז לינו הספרדיה 5:7, 0:6.

משחקים נוספים: :

פטי שנידר (שוויץ, 15) - קאמיל פין (צרפת) 1:6, 6:4, 6:8
מריון ברטולי (צרפת, 18) - פלאביה פאנטה (איטליה) 3:6, 1:6
סיביל באמר (אוסטריה, 20) - ורורה לפצ'נקו (אוזבקיסטן) 2:6, 2:6
לוסי ספארובה (צ'כיה, 25) - זוזאנה אונדרושקובה (צ'כיה) 5:7, 2:6

וגם: ההתערבות של הרודיקים

מתברר שניצחונו של רודיק על ג'סטין גימלסטוב השלים עבורו ניצחון כפול. אנדי ואחיו, ג'ון, ערכו התערבות לפני המשחק על מספר הפעמים שבהן יזנק גימלסטוב על הדשא הלונדוני. אנדי הוא חבר ילדות של גימלסטוב, ואחיו ג'ון הוא שותפו לשעבר לזוגות של השחקן. בעוד אנדי הימר שגימלסטוב יזנק פחות משמונה פעמים במהלך המשחק, ג'ון חזה שהוא יזנק מעל לשמונה פעמים.

"באיזשהו שלב כבר עמדתי לזנק סתם, רק כדי לאפשר לג'ון לנצח בהתערבות", סיפר גימלסטוב, "האמת, אני מנסה להראות לקהל עד כמה אני רוצה לנצח. היה לי זינוק מדהים שהציל את המשחק במצב של 4:4 במערכה הראשונה".

"וזה לא הכל", הוסיף רודיק, "גימלסטוב הצהיר שהוא יהיה הראשון בהיסטוריה שמזנק בחימום". לא נמסר מי ניצח בהתערבויות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully