וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אני טס לברזיל להחתים בלם וקשר"

25.6.2007 / 18:30

מאמן מכבי חיפה רוני לוי יטוס ביום שלישי לדרום אמריקה במטרה להחתים שחקני רכש. גורמים במועדון סבורים: "עומר גולן קרוב לסיכום"

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, יטוס מחר (שלישי) לברזיל על מנת לקדם החתמת בלם וקשר. לוי אמר את הדברים לפני אימון הקבוצה הערב, והוסיף כי המשא ומתן עמם כבר החל. "הם שחקנים שמאוד מתאימים לקבוצה", אמר המאמן.

כמו כן, גורמים במועדון אמרו היום כי חלוץ מכבי פ"ת, עומר גולן, קרוב לסיכום. גם במכבי ת"א מודעים לעובדה שהשחקן מעדיף לשחק בחיפה, ונראה כי בימים האחרונים ראשי הקבוצה "הורידו הילוך" בנושא. גם גולן אמר למקורביו לאחרונה כי הוא מעדיף לשחק בקבוצה החיפאית.

עוד באימון, לוי נשאל על המועמדות של סלים טועמה לקבוצה ואמר: "זה לא יהיה הוגן להתייחס לכך, כל עוד הפועל תל אביב לא משחררת את טועמה". גורמים בחיפה ציינו כי ישמחו לראות את הקשר במכבי חיפה. יחד עם זאת, נראה כי העלויות הגבוהות של טועמה, עשויות להקשות על מעברו.

מה רוצה גולן?

אתמול שוחחו גורמים ממכבי חיפה עם נשיא מכבי פ"ת עמוס לוזון, במטרה למצוא פשרה בנושא עומר גולן. הירוקים מוכנים לשלם כ-800 אלף דולר עבור החלוץ, ויחד עם זאת, להעביר לשורות הקבוצה של יוסי מזרחי שחקן אחד או שניים מהרשימה הבאה: רביד גזל, אלן מסודי, שלומי ארבייטמן ומאור בוזגלו.

בפ"ת טוענים כי מכבי ת"א, מנגד, מציעים 1.3 מיליון דולר עבור גולן, ללא העברת שחקנים, אבל מוכנים לוותר על דמי ההשבחה שמכבי פ"ת תידרש לשלם להם עבור לירן כהן. מחר צפויות להימשך השיחות בין ראשי חיפה ופ"ת, ובקרית אליעזר אומרים שאינם מוכנים, לפחות בשלב זה, להגדיל את ההצעה שלהם.

גלוריה ביסטראטה גברה 1:2 על או.ס.ק גראבלי, במשחק הראשון מבין שניים, שבסופו של יום יניב את היריבה של מכבי חיפה באינטרטוטו.

תומר חמד אושפז

חלוץ מכבי חיפה תומר חמד אושפז בבית החולים רמב"ם בחיפה. בקבוצה חוששים שהחלוץ סובל מדלקת התוספתן (אפנדציט). חמד נסע לבית החולים כבר בשבת, וראשי הקבוצה מתעדכנים באופן שוטף לגבי קצב החלמתו, כשבמהלך השבוע צפוי חמד להיפגש עם המאמן רוני לוי. רק לאחר שהמאמן יחליט לגבי מעמדו המקצועי של החלוץ, יוחלט אם להשאילו לבני סכנין. בכל מקרה, חמד צפוי לחזור מחרתיים לאימונים.

עדכון ראשון: 24.6, שעה 11:44
עדכון אחרון: 25.6, שעה 18:30

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully