וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל שמה רייס גם בכדורסל וזכתה באליפות

24.6.2007 / 22:09

פיליפה רייס קלע 21 נקודות, ומדריד רשמה אליפות 30 במספר, אחרי ניצחון 71:82 על ברצלונה, ו-1:3 בגמר. קאמינגס ופרטיזן זכו באליפות סרביה

אחרי שנה ללא תואר, אליפות ספרד חוזרת לריאל מדריד, שניצחה הערב בברצלונה 71:82, ורשמה ניצחון 1:3 בסדרת גמר הפלייאוף. ה"בלאנקוס", שחגגו אליפות 30 במספר, בדיוק אותה כמות שמועדון הכדורגל של העיר חגג בשבוע שעבר, יכולים להתחיל להתכונן לעונת 2007/08 שבסיומה העיר מדריד תארח את פיינל פור היורוליג. הפעם, במקום הקשר חוזה אנטוניו רייס, היה זה הסנטר פיליפה רייס שהצטיין בשורות הלבנים, והבטיח את האליפות לעיר מדריד.

האורחים מבירת ספרד עלו ליתרון 5 בסוף הרבע הראשון, ורצו עד ל-33:47 במחצית. ברבע השלישי הקטאלונים רדפו אחרי ה"בלאנקוס", ואבל גם יכולת טובה של יאקה לאקוביץ' וג'יאנלוקה באסילה, לא הצליחה להוריד את בארסה להפרש חד ספרתי.

פיליפה רייס ואקסל הרוול העלו את ריאל ליתרון 15 באמצע הרבע הרביעי, אבל ברצלונה לא הרימה ידיים. מיכאיל קאוקיוזיס צימק למינוס 5, דקה לסיום, אבל פיליפה רייס וראול לופז הקפיצו את ההפרש וסגרו את סיפור עונת 2006/07 עם אליפות לבנה. פיליפה רייס הוליך את קלעי ריאל מדריד עם 21 נקודות, קרם טונצ'רי קלע 15 ולואיס בולוק הוסיף 12. יאקה לאקוביץ הירבה עם 15 למפסידים, מיכאיל קאוקיוזיס הוסיף 11 ורוג'ר גרימאו תרם 9.

קאמינגס ופרטיזן זכו באליפות סרביה

פרטיזן בלגרד זכתה הערב (ראשון) באליפות סרביה, אחרי ניצחון 67:84 על היריבה העירונית, הכוכב האדום, וחתמה ניצחון 1:3 בסדרת הגמר, בדרך לזכייה חמישית ברציפות בתואר אלופת סרביה (למועדון עוד 9 אליפויות יוגוסלביה). עכשיו, יכולה מכבי תל אביב להחתים את הגארד של פרטיזן, וונטיגו קאמינגס, על חוזהו, לאחר שביד אליהו המתינו לסיום העונה הסרבית.

קאמינגס, ששיחק בשנתיים האחרונות במדי פרטיזן, קלע במשחק 11 נקודות, ושימש עזר כנגדו של פרדרג דרובניאק שהוליך את קלעי האלופה עם 21 נקודות ו-13 ריבאונדים. מילאן גורוביץ' הוליך את המפסידים עם 20 נקודות, וטדיה דראגישביץ' הוסיף 13 נקודות. פרטיזן היא הקבוצה האחרונה שהבטיחה את מקומה בין 24 קבוצות היורוליג בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully