וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זו כבר מציאות

24.6.2007 / 22:24

ליגת הבייסבול בישראל יצאה לדרך בכפר הבפטיסטים, באווירה אמריקאית, הרבה כיף ואפילו רמה טובה. דוד רוזנטל היה ונהנה

עמי שומן

צילום ועריכה: דרור פיקלני

ליגת הבייסבול הישראלית. צירוף מלים שעד ליום ראשון נשמע הזוי משהו, קיבל נופך חדש לחלוטין עם הזריקה הראשונה שהוציאה את המשחק בין פ"ת פיונירס למודיעין מיראקל לדרך.

יותר מ-3,000 צופים, מרביתם ממוצא אמריקאי, הגיעו לכפר הבפטיסטים בפ"ת כדי להיות חלק מהאירוע ההיסטורי. האווירה - ממש כמו בארה"ב. סדר מופתי, חניה וסידורי אבטחה מתוקתקים ומוקפדים, מנגל לצד המכוניות (מה שנקרא בלעז "טייל גייטינג") והמבורגרים ענקיים, שמנוניים ועסיסיים. הכל היה מוכן לכדור הפתיחה.

בטקס הרשמי הוצגו שש קבוצות הליגה: בית שמש בלו סוקס, נתניה טייגרס, רעננה אקספרס, תל אביב לייטנינג והשתיים שפתחו את הליגה, הפיונירס והמיראקל. דן קרצר, לשעבר שגריר ארה"ב בישראל והיום הקומישינר של הליגה, נשמע אופטימי: "יש פה הרבה ילדים שמשחקים בייסבול ואנחנו מקווים שהמשחק יופץ. ברור לנו שזה ייקח לא מעט זמן אבל הנה - אנחנו כאן ויצאנו לדרך". הוא גם סיפר שעל מנת לעודד צופים להגיע, הליגה מתכננת לחלק כרטיסים בחינם לקהל הישראלי.

מאמן פ"ת פיונירס הוא קן הולצמן, שהגיש בשנות ה-60 וה-70 בשיקגו קאבס ובאוקלנד אתלטיקס, מספינות הדגל של ליגת הבייסבול האמריקאית, וגם נבחר למשחק האולסטאר. הולצמן נראה דרוך מאוד לפני הפתיחה: "אני כאן רק שלושה ימים ולא יכול להוריד את העיניים מהקבוצה. זהו אתגר גדול ואני יודע שבארה"ב מקווים שהליגה תצליח ושישראל תיוצג גם במשחקי הוורלד בייסבול קלאסיק ב-2009".

ראש עיריית פ"ת, יצחק אוחיון, קידם את האירוע בברכה ולא שכח להיות פטריוט כלפי הפיונירס: "פ"ת ושיקגו הן ערים תאומות. לפני שנתיים זכו הוייט סוקס באליפות אחרי הרבה מאוד שנים. אני מקווה שפ"ת תנצח ותזכה כבר השנה".

הרמה, אגב, הייתה גבוהה, עם חבטות חזקות, גניבות בסיסים והרבה התלהבות. חובטי המיראקל לא התחשבו במארחים וניצחו 1:9. בכל יום בחודשיים הקרובים ייערכו מעתה שלושה משחקים, בהשתתפות שש הקבוצות, בכפר הבפטיסטים ובקיבוץ גזר, כשמאוחר יותר יושלם גם מגרש הספורטק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully