וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיא טורה יחתום בברצלונה

24.6.2007 / 16:54

הקשר מחוף השנהב יוצג עם הנרי כרכש החדש של הבלאוגראנה. מסי על הנרי: "הוא שחקן גדול. אני לא מודאג ממעמדי". לוטינה בדרך לדפור

הקשר האחורי יאיא טורה נחת היום (ראשון) בברצלונה, במטרה לחתום על חוזה חדש במועדון, ויוצג מחר בבוקר יחד עם תיירי הנרי, שבתורו ינחת בעיר הקטלונית בשעות הערב המאוחרות.

אחיו של יאיא טורה, קולו, שיתף פעולה עם הנרי שיתפו בארסנל. יאיא שיחק אשתקד בבלגיה, בליגה האוקראינית, ב-2005/6 הגיע לאולימפיאקוס, ואחרי מונדיאל מוצלח ברמה האישית רכשה אותו מונאקו. כעת הוא יחזק את אחת העמדות הבעיתיות של בארסה בעונה שעברה, שם אדמילסון ומוטה לא הרשימו.

טורה בן ה-24, שמשחק בנבחרת חוף השנהב, אמור להוסיף לקבוצה את הקשיחות הפיזית (1.87 מטר, 78 ק"ג) והמנטלית שחסרה לה במרכז השדה, כשצ'אבי, אנדרס אינייסטה ודקו היו אמונים בעיקר על בניית ההתקפות. יש שטוענים כי זה מה שבסופו של דבר עלתה לה באליפות.

ומה אומר מסי?

עם ההחתמה של הנרי בבארסה, צצות שאלות ראשונות לגבי הקו הקדמי המפואר של הקבוצה, שיכלול את רונאלדיניו, סמואל אטו, ליאונל מסי ואת החלוץ הצרפתי. היום (ראשון) התייחס מסי לראשונה לחברו החדש בכחול-ארגמן.

"הנרי שחקן גדול, ובגלל זה הוא בא לבארסה", התלהב מסי. "מדובר בשחקן איכותי ומנוסה שזכה בהרבה תארים, ובגיל 30 הוא לא מתכוון לשחק במועדון שאינו מתאים למידותיו".

ומה לגבי פקקי תנועה ברחבה? "אני לא מודאג מההגעה של הנרי, כי אני כבר לא ילד ויודע מה אני יכול לעשות", אמר הארגנטינאי בן ה-20. "אני רוצה להיות על המגרש כל הזמן, אבל רייקארד יהיה זה שיחליט איך נשחק".

ומה לגבי רונאלדיניו, שעבר עונה לא קלה במועדון? "זה נראה שאנשים סובלים ממחלת השיכחה", הסביר מסי. "יום אחד הוא הכי טוב בעולם, ולמחרת הורגים אותו. בארבע השנים האחרונות לא הייתה לו חופשה, ואחרי הפציעות של אטו ושלי היה עליו הרבה לחץ. אני יודע שהוא יכול לחזור לשחק טוב יותר".

לוטינה בדרך לדפור

יממה עברה מאז התפטרותו של חואקין קאפרוס, מאמנה של דפורטיבו לה קורוניה, ובריאזור כבר שוקדים במרץ על מחליף. מי שמועמד לדרוך על הקווים הוא מאמן ריאל סוסיאדד בעונה החולפת, מיגל אנחל לוטינה. "לוטינה הוא האיש הנכון עבורנו בגלל שהוא מאמין בקבוצתיות, הוא מנוסה ויודע להרים כישרונות צעירים", אמר נשיא דפור אוגוסטו סזאר לנדואירו.

ב-2002 אימן לוטינה את סלטה ויגו, ושנה אחר כך רשם עימה הופעה בליגת האלופות. בשנת 2004 עבר לאספניול בה אימן עד 2006, אז עבר לריאל סוסיאדד. בעונה שחלפה הציגה הקבוצה הבאסקית יכולת חלשה וירדה, לראשונה אחרי 40 שנה, לליגת השנייה בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully