וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי במכבי ת"א יש עכשיו חשק לפתוח עונה?

לי בוץ

24.6.2007 / 20:10

הצהובים ערכו אימון בכורה, והאוהדים זרקו אבוקות, קיללו ושרפו את דגל קרואטיה. לוני: "הבאנו את מי שרצינו". אושרה ההשתתפות באופ"א

מכבי ת"א פתחה הערב (ראשון) את אימוניה הרשמיים בסגל מלא, פרט לעומר פרץ, שקיבל הארכת חופשה נוספת, ושרן ייני החולה. למרות עסקת הרכישה של הקבוצה, שעודדה את האוהדים הצהובים לקראת פתיחת עונת 2007/8, הנהלת מכבי התחילה את העונה ברגל שמאל מבחינת האוהדים, שכעוסים על העובדה שיותר שחקנים עזבו את קרית שלום במהלך הקיץ האחרון מאשר הגיעו.

כזכור, מכבי נפרדה מכל הזרים, פרט לבלם מילאן מרטינוביץ', והתחזקה בינתיים בארבעה שחקנים בלבד - יאניק קאמנאן, אביב חדד, דודו ביטון ודן רומן. בנוסף, מכבי לא צלחה במו"מ מול ליאור אסולין וראובן עובד, שסגרו בסופו של דבר אצל היריבה העירונית, דבר שלא מצא חן במיוחד בעיניי האוהדים.

כ-100 אוהדים זועמים הגיעו הערב לאימון הפתיחה הרשמי והכינו קבלת פנים חמה למאמן אלי כהן, אותו קיללו דקות ארוכות. כמו כן, האוהדים לא שכחו את מי שהיה אחד השחקנים האהובים על הקהל בעונה שעברה, טברטקו קאלה, ועזב לטובת בית"ר ירושלים, ולצד קללות כנגדו, היו מספר אנשים ששרפו את דגל קרואטיה, המדינה ממנה הגיע השוער למכבי. האוהדים גם התעמתו עם לוני הרציקוביץ, כשזה הגיע למתחם האימונים, ולקראת סיום נזרקו שתי אבוקות אל כר הדשא. השחקנים דווקא זכו לעידוד מצד האוהדים שהגיעו לאימון.

הרציקוביץ', עצמו, גינה את התנהגות האוהדים, ששרפו את דגל קרואטיה: "אני מאוד מכבד את קרואטיה והדבר האחרון שצריך לעשות הוא לשרוף דגלים. היו ויהיו לנו עוד שחקנים קרואטיים. קאלה החליט וזה תלוי בו".

"אני רואה פרצופים מודאגים, ורוצה להרגיע - אנחנו בסדר ונביא את מי שאנחנו רוצים", המשיך הבעלים. "נביא זר רק בתנאי שיהיה איכותי. הכוונה היא להביא זרים ושיהיו ברמה גבוהה. מבחינת הסגל הישראלי יש לנו שחקנים נהדרים. יש זרים שצריכים להגיע לעמדות שחסרות לנו. את מי שרצינו הבאנו. אני לא חושב שיש משהו משמעותי בשוק המקומי, כי קבוצות אוחזות חזק בשחקנים שחשובים להם.

"הסכומים שננקבו בהקשר לעומר גולן לא רלוונטיים. המטרה של מכבי ת"א היא להיכנס לשלב הבתים באופ"א ולעבור אותו. שיחקנו בליגת האלופות עם סגל שמבחינה איכותית וכספית הוא פחות מהנוכחי. ההוכחה היא בשטח, אני מעדיף לדבר פחות ולעשות יותר. זרים זה דבר מורכב וטעויות נעשו מספיק".

על עסקת רכישת 75 אחוזים מהקבוצה, אמר הרציקוביץ': "אנשים שישקיעו כסף ייכנסו למעמד פורמלי ברגע שדברים יקרו. נכון לעכשיו יש לרוני מאנה עסקים אחרים, הגעתו למגרש מגיעה מאהבתו ולא מתוך תפקיד רשמי. נכון לעכשיו לא ידוע לי מי הם שאר הרוכשים. כשיהיה מישהו שישים כסף נדבר. האנשים שנמצאים כרגע בתהליך לעסקה הם רוני מאנה ויורם יוסיפוב".

לפני האימון כינס כהן את שחקניו לשיחה בה הבהיר להם כי בימים הקרובים הם יצטרכו לחתום על קוד אתי חדש במועדון, שמטרתו למנוע עבירות משמעת עקב בילויים בשעות לילה מאוחרות, שבשנה שעברה לא הוגדרו כשעות אסורות, אך לא היו מקובלות על הצוות המקצועי. הקפטן אבי נמני, שהחל את האימון יחד עם יתר השחקנים, נטש אותו לקראת סיומו.

אושרה ההשתתפות בגביע אופ"א

במשרדי מועדון הכדורגל של מכבי ת"א התקבל היום (ראשון) פקס ממשרדי אופ"א, המאשר כי הקבוצה תשחק במסגרת גביע אופ"א בעונת המשחקים הקרובה, עונת 2007/8. לפני כעשרה ימים הגישה הקבוצה את טפסי הרישום הדרושים, והיום, כאמור, הגיע מכתב התשובה המאשר כי תהליך הרישום הושלם בצורה תקינה.

כמו כן נאמר בפקס כי אופ"א מאשרת שהמועדון עומד בכל הקריטריונים הדרושים לרישום למפעל עפ"י חוקי אופ"א. הגרלת המשחקים לסיבוב המוקדמות הראשון תערך ביום שישי, ה-29 ביוני, במשרדי אופ"א בשוויץ. את המועדון תייצג בהגרלה המנכ"לית, תמי פרידמן.

המשחק הראשון ייערך ב-19 ביולי, ומשחק הגומלין ייערך ב-2 באוגוסט. סדר הביתיות במשחקים ייקבע אף הוא בהגרלה.

עדכון ראשון: 14:00, 24/06/07
עדכון אחרון: 20:10, 24/06/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully