וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנוטה: "אני נשאר בסביליה"

24.6.2007 / 14:51

חלוצה של מחזיקת גביע אופ"א שם קץ לתקוותיהן של קבוצות הפרמיירליג. אנלקה מועמד להחליף את הנרי בארסנל, ליברפול דחתה את אואן

פרדי קאנוטה שם קץ לתקוותיהן של כמה מקבוצות הפרמיירליג, אחרי שהכריז על רצונו להישאר בסביליה. ניוקאסל, פורטסמות' ובולטון קושרו לחלוצה המסוכן של מחזיקת גביע אופ"א ונבחרת מאלי, אבל קאנוטה לא הולך לשום מקום.

"נותרו לי שנתיים בחוזה, ואני לא מתכנן לעזוב", אמר קאנוטה, 29, שכבש אמש את השער שהעניק לקבוצתו את הגביע אחרי 0:1 על חטאפה, "קראתי הרבה דברים לא נכונים. היו לי שנתיים יפות בספרד אחרי התקופה שלי באנגליה (בווסטהאם וטוטנהאם)".

המהפכה של התותחנים

ארסנל החלה בחיפושיה אחר היורש של תיירי הנרי. התקשורת הבריטית מדווחת כי התותחנים הקציבו כעשרה מיליון ליש"ט על מנת לרכוש מבולטון את שחקנם לשעבר, ניקולס אנלקה, שימלא את מקומו של בן ארצו בחוד של ארסנל.

מנג'ר הקבוצה, ארסן ונגר, שגם לגבי עתידו באיצטדיון האמירויות מתרוצצות שמועות ברחבי הממלכה, מעוניין לצרף למרכז השדה של ארסנל שני צעירים איטלקים: אלברטו אקילני, קשרה של רומא ונבחרת איטליה עד גיל 21 (שהרשים את ונגר ביורו בהולנד), וכוכבה בן ה-19 של לאציו, לורנצו דה סילבסטרי.

טורס כן, אואן לא

ליברפול דחתה הצעה להחתים מחדש בשורותיה את מייקל אואן. ניוקאסל הציעה לליברפולים לצרף את שחקנים לשעבר תמורת ג'ון ארנה ריסה וקרייג בלאמי, אך הצוות המקצועי דחה את ההצעה.

עוד בליברפול: המנג'ר רפא בניטז לא מוכן להשאיל את החלוץ דג'יבריל סיסה. בניטז, שקבוצתו שילמה סכום שיא של 14 מיליון יורו ב-2004, הודיע שליברפול תהיה מוכנה רק למכור את הצרפתי, ורק למרבה במחיר.

כמו כן, ליברפול מתחרה עם מנצ'סטר יונייטד על חלוץ נבחרת ספרד, פרננדו טורס. ליברפול הציעה על חלוץ אתלטיקו מדריד 25 מיליון יורו, בעוד היונייטד הציעו 27 מיליון.

* טוטנהאם עומדת להחתים את כוכב צ'רלטון, דארן בנט, תמורת סכום שיא של 16 מיליון ליש"ט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully