וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלפפון על הסכין: רביב לימונד

24.6.2007 / 16:55

קומבו גארד עם פוטנציאל פריצה, או שחקן עם חסרונות לא קלים? מנהיג, או גארד שלוקה בקבלת ההחלטות? וואלה! ספורט מנתחת

מחיר סוכן

"ב-180 אלף דולר אתה קונה קומבו-גארד שיודע לצלוף מבחוץ, לחדור פנימה, למסור לחברים, לקחת ריבאונדים וגם לרוץ להתקפה כמו מוריס גרין. תאמין לי, אם לא הוא, נהריה עוד הייתה נאבקת נגד הירידה. אתה קונה פה את ההווה והעתיד של הכדורסל הישראלי, חבוב, שחקן העונה לשנת 2006/07, יותר מזה?".

מחיר אמיתי

150 אלף יורו. אם לימונד היה הולך לשוק הישראלי המחיר היה נמוך משמעותית, אבל בשנה הבאה הוא ישחק באירופה, מהסיבה הפשוטה שחוזהו שייך לירושלים והסיכוי שיחזור אליה קלוש, כי מאיר טפירו יושב לו חזק על המשבצת. לימונד עשה יופי של עונה בנהריה עם 14.6 נקודות, 5 אסיסטים ו-3.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. ביורוקאפ הוא קלע בממוצע 2 נקודות יותר. קבוצות צמרת בצרפת או בלגיה בהחלט יכולות להרשות לעצמן להשקיע בפוטנציאל מנתניה, סביר להניח שהן לא תצטערנה.

הבטחות הסוכן

"כל מה שרביב צריך זה להוכיח את עצמו בקבוצה גדולה כמו שלך. אחרי העונה בנהריה, עם טונות של פוינט גארדים שהתחלפו לידו, הוא התחשל והתבגר בבת אחת. הבחור מנהיג על המגרש, זה שחקן שלקח יול"ב קאפ, הילד היה תגלית העונה ב-2003, עכשיו הוא צריך לקחת את בית הספר של עין שרה למקומות הגדולים. אתה מקבל פה אול-אראונד פלייר. מה זה? קצת נמוך? אתה לא רציני, הבנאדם מטביע, זה אתלט-על. הוא רעב להצלחה, רוצה לטרוף את הפרקט, תחשוב שהוא התייבש על הספסל במלחה שנתיים, ועכשיו נהריה. שמע, אני מוכר לך שילוב מנצח של אופי וכישרון. רק טמבל לא חותם על עסקה כזו, ואנחנו כבר מכירים, אני יודע שיש לך הרבה בין האוזניים".

הדברים שהסוכן לא יגיד לכם

פוטנציאל זה דבר יפה, אבל אף אחד לא אוהב שמישהו מתגלח על חשבונו. לימונד לקח אחריות בלא מעט פעמים העונה, אבל הביצוע, איך לומר, לא היה ממש משכנע. סביר להניח שאת המהלך האחרון שלו נגד אסטודיאנטס לא שכחו בנהריה, ובואו נסכם שאת קבלת ההחלטות ברגעים מכריעים עדיף בשלב זה של הקריירה להוציא מידיו. אבל זה פשוט מאוד, אם הוא לא ישפר את העניין הזה, הוא יוכל לשכוח מלהגיע לרמות הגבוהות ובסופו של דבר יתקע עם תווית של שחקן טוב מאוד, אבל לא מצוין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אלטרנטיבות על המדף

מאיר טפירו (פחות אתלטי, מנוסה ובעל יכולת קלאץ' מוכחת), יותם הלפרין (שומר פחות טוב, חלש פיזית, ובעיקר - הרבה יותר יקר), ניצן חנוכי (הגנה טובה, יד רעה מחוץ לקשת, חסר נסיון), אבישי גורדון (פחות מוכשר, אגרסיבי).

שורה תחתונה

מגוון היכולות של לימונד יכול לעשות חיים קלים להרבה מאמנים, הוא צעיר (23), לוחמני ובעל יכולות אתלטיות אדירות. הוא קלע העונה ב-53 אחוז מהשדה, ולקח אחריות כשהאחרים מסביב נמוגו. יציאה לאירופה תחשל אותו, תכניס לו קצת כסף לארנק ואם יפול בידיים טובות, עם קצת מזל ושיפור קבלת ההחלטות, אולי גם יגיע בעתיד לליגות הנחשבות ביבשת. שרון דרוקר כבר אימן את לימונד בעבר, לאוסטנד יש שאיפות בגביע יול"ב, אז יאללה רביב, סע לבלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully