וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלפפון על הסכין: מזואה אנסומבו

24.6.2007 / 16:52

נכון, הוא קצת יקר, אבל מזואה אנסומבו הוא הקשר האחורי הכי טוב בארץ אחרי בואטנג, והוא בדיוק מה שמכבי ת"א ואלי כהן צריכים

מחיר סוכן

"שכר של 160 אלף דולר, כרטיס בין 300-400 אלף דולר. כמה יקר, ככה טוב. תסתכלו שנייה על שוק השחקנים הקיץ ונסו למצוא שם אחד שבאמת מצדיק כל אגורה שמשלמים עליו. בשנתיים האחרונות, בנתניה ובבית"ר, אנסומבו נתן יותר ממה שהוא קיבל. את בית"ר ואת נתניה הוא סחב על הכתפיים העצומות שלו למקומות 3 ו-2 היסטוריים, והפך אותן לקבוצות צמרת. אנסומבו הוא מהשחקנים המעטים שבאמת משנים קבוצות, סוג של באדי גארד על המגרש שעוזר לסובבים אותו להיות טובים ורגועים יותר. הוא מופת למקצוענות, קונצנזוס. עזבו אתכם מחיפושים, אין שחקנים עם ערכים כאלה בשוק".

מחיר אמיתי

אנסומבו רואה שחקנים פחות טובים ממנו מתעשרים בנקל, ובאמת מגיע לו תגמול על ההצלחות האדירות שלו בשתי קבוצות לא פשוטות בכלל. הבעיה שהיא שעבור קבוצות מדרגה נמוכה יותר מבית"ר ומכבי חיפה, זה בולע חלק משמעותי מתקציב הרכש, על עמדה ממנה לא מקבלים שערים ובישולים. יש מאמנים שגורסים שפועלים על המגרש ניתן להשיג יותר בזול, שזה לוקסוס לשלם כל כך הרבה על שחקן אפור, כשהתקציב שלך הוא כ-20 מיליון שקל. דניאל יאמר ודאי חושב כך.

מה הסוכן מבטיח?

"הקשר האחורי הכי טוב בארץ אחרי דרק בואטנג, מכונת הרג על המגרש, חיית טרף לכדורים, מנוע טורבו לכל קבוצה. המלצות אצל ראובן עטר ולואיס פרננדס. אנסומבו הוא שחקן של מאמנים, המוציא לפועל של המשימות הכי קשות, שכיר חרב שיודע איך לשתק את השחקן הטוב ביותר של היריבה אם הוא רק מתבקש לכך. כשפרננדס הגיע לבית"ר הוא לא התלהב מקורות החיים של אנסומבו וחשב להביא לו מחליף, אבל רגע לפני שעזב הודה בטעותו ואמר כי יהיה קשה למצוא בשוק תוספת כוח כמו של הקונגולזי. אנסומבו לקח את נתניה ובית"ר צעד קדימה, סביר להניח שהוא יעשה את זה גם בקבוצה הבאה שלו. לליגה הצנומה שלנו אין עדיין תשובה למסה שלו. כולם מדברים על ההצלחה של לואיס מארין בנתניה, אבל שכחו קצת מהשחקן שטיאטא לו את הלכלוך מקדימה".

מה שהסוכן לא יגיד לכם

אנסומבו הוא ערך מוסף, אף פעם לא שחקן מרכזי. הוא קשר אחורי מאסיבי, אבל הוא לא יודע לנהל משחק. יכולת המסירה שלו מסתכמת בשטחים קטנים, הוא לא ציר שמכוון את שטף המשחק. קשר אחורי לא יכול להיות רק מחלץ כדורים ומתקל. אם אין לכם את השחקן שישלים את אנסומבו, גם בקישור ההגנתי וגם בקישור ההתקפי, הסיכוי שהוא ייקח את הקבוצה שלכם צעד קדימה פוחת. להוציא כל כך הרבה כסף על שחקן משלים זה מותרות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אלטרנטיבות על המדף:

רביד גזל (פחות חזק, יותר טכני, פחות טוב, יותר זול), עידן טל (יותר מדי יקר), עבאס סוואן (בירידה גדולה ביכולת), עידן סרור (בירידה קטנה ביכולת).






רווח עתידי על מכירה לאירופה: תפור על השוק הצרפתי.

שורה תחתונה:

עוד מהמעבר של ניר קלינגר ממכבי חיפה, מכבי ת"א תמיד ידעה להפיק הרבה מהשחקנים האלה עם הניצוץ המיוחד בעיניים, הניצוץ המכביסטי. אנסומבו הוא גם כזה. הוא יכול לקחת את הקישור של מכבי ת"א לגבהים חדשים, ולשמש רשת ביטחון לשחקנים רכים יותר, מיוסי שבחון ואפילו אבי נמני. לידו, לשרן ייני יהיה יותר קל לנהל את המשחק של מכבי ת"א ולהתפתח כקשר האחורי הבא. אלי כהן, עזוב אותך מעוד הימור דוגמת אילץ', יש לך כאן את השחקן שאתה מחפש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully