וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגט נגד ארה"ב

24.6.2007 / 13:00

האוסטרלי של מילווקי משמיץ את התרבות האמריקאית ("לא אגדל פה את ילדיי"), את שחקני ה-NBA ("שחצנים וראוותנים") ואת הכסף הגדול

אנדרו בוגט, הסנטר של מילווקי, החליט לירוק לבאר ממנה הוא שותה את כל הכסף שלו. האוסטרלי של הבאקס התראיין לתקשורת במדינתו, ובראיון החושפני הוא השמיץ בחריפות את התרבות האמריקנית, ביקר את ליגת ה-NBA, לכלך על חבריו השחקנים והתייחס בהרחבה לדולרים שהורסים את הכדורסל האמריקני.

"התדמית הציבורית השלילית של שחקני ה-NBA היא נכונה לגמרי", אמר בוגט לעיתון בסידני, "סביב רובם נעשה הייפ מוגזם. הם מופיעים בקליפים עם זמרי ראפ וכל השטויות האלה. הם רוצים רק לכסות את עצמם ב-בלינג בלינג ולנסוע במכוניות מהירות. אבל זו התרבות באמריקה: אם יש לך - רוץ עם זה. אם אין לך - אתה לא יכול".

"אני לא בקטע של תכשיטים, פה אני עוצר", המשיך בוגט, "יש לי כמה עגילים, אבל לא כאלה יקרים. אני מכיר שחקנים שמוציאים מאה אלף דולר על שרשרת. הציבור צודק לחלוטין - רוב השחקנים ב-NBA הם שחצנים וראוותנים, ואוהבים לבזבז הרבה כסף על החברות שלהם וכל השיט הזה. אבל ככה זה. אני מניח שאם פתאום באמצע החיים אתה מקבל עשרה מיליון דולר לשנה, זה עושה לך משהו לראש".

"הבחורים החכמים לא מתנהגים ככה", סייג בוגט את דבריו, "הם רק רוצים לחיות חיים נורמליים ולפרוש מסודרים. הבעיה היא ש-80 אחוז מהשחקנים פורשים כשהם מרוששים לגמרי".

לבוגט, מתברר, יש בטן מלאה על כל התרבות האמריקנית. "לא הייתי רוצה שהילד שלי יגדל בכזו אווירה, שאם יש לך כסף אתה אמור לבזבז אותו בראוותנות ולגרום לכולם לקנא בך", אמר בוגט, "הגישה האמריקאית היא 'אנחנו הכי טובים'. בגלל זה השחקנים שמגיעים ממקומות אחרים, כמו אירופה למשל, מתקבצים ביחד ומתרחקים משאר השחקנים".

אולי זה היה הבאז ההיסטרי סביב בוגט, בימים בהם היה הבחירה מספר 1 של מילווקי בדראפט, שהשאיר בו טראומה. "לא היית רוצה לעבור את זה שוב", אמר בוגט, "העולם שאני חי בו הוא מטורף, הרבה יותר ממה שאתם חושבים".

* סוכנו של בונזי וולס הודיע כי השחקן הבעייתי יישאר ביוסטון בעונה הבאה. כזכור הסתכסך וולס עם מאמנו ג'ף ואן גנדי במהלך העונה, אך עם עזיבתו של ואן גנדי והגעתו של ריק אדלמן, שאימן את וולס בסקרמנטו, הוא התרצה והסכים להמשיך ללבוש את מדי הרוקטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully