וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה רידר: "הוכחתי מה אני שווה"

24.6.2007 / 11:47

ההולנדי-ישראלי חגג שלושה בישולים בניצחון 1:4 של הולנד על סרביה בגמר אליפות אירופה, המאמן דה האן יודע: "יש עתיד ורוד לכדורגל ההולנדי"

הולנד עשתה אתמול (שבת) היסטוריה. לא רק שהיא הנבחרת הראשונה שמצליחה לזכות פעמיים באליפות אירופה לאומות עד גיל 21, היא גם המארחת הראשונה שמצליחה לזכות בתואר לעיני הקהל הביתי. הניצחון 1:4 על סרביה היה סיום מתוק מבחינתם לאליפות מוצלחת, והוכחה נוספת לעתיד הוורוד של הכדורגל ההולנדי.

וזה עוד בלי הונטלאר

מאמן האוראנג', פופה דה האן, שיחרר אמש הרבה לחץ. "כשאתה מנצח פעמיים, שנה אחרי שנה, זה בהחלט הישג מרשים", אמר המאמן, שכבר היה על סף הדחה בחצי הגמר, לפני שקבוצתו השוותה ל-1:1 מול אנגליה בדקה ה-89, "אני גאה בבחורים, הם עשו עבודה נפלאה. מדובר בקבוצה חדשה וצעירה, וזה הפך את זה ליותר קשה, אבל כרגע אני מאושר".

דה האן, אדם מאופק בדרך כלל, יצא מגדרו עם שריקת הסיום בפרץ שמחה לא אופייני. "אשתי, ילדיי ונכדיי היו בקהל", הסביר המאמן, "הייתי חייב להראות להם כמה אני מאושר. ההישג שלנו גדול מאשר בשנה שעברה, בגלל שאז היה לנו סגל איכותי יותר".

העתיד כבר כאן

הולנד ראתה אמש איך דור העתיד שלה מביס נבחרת סרבית מצוינת, וכבר כעת ברור כי ריאן באבל, מייסיו ריכטרס, הדוויחס מאדורו ורויסטון דרנתה הולכים להיות דומיננטיים בקבוצות הגדולות ביבשת.

"זה לא צירוף מקרים שזכינו בטורניר פעמיים", אמר דה האן, "זה פועל יוצא של תוכנית טובה. אם מנצחים פעם אחת, אפשר להגיד כי מדובר בדור מוצלח; אם מנצחים פעמיים ברציפות, וכל פעם עם קבוצה אחרת - זה מראה שזו תוצאה של עשייה נכונה. גם הנבחרת הבוגרת מורכבת מהרבה שחקנים צעירים, כך שהעתיד של הכדוגל ההולנדי נראה מבטיח".

החלוץ ריאן באבל, שכבש שער אחד והחטיא פנדל, חגג עם הקהל במשך דקות ארוכות, למרות הגשם הכבד. "המחצית הראשונה הייתה קשה, וראינו את הסרביה שצפינו בה בקלטות - קשוחה, חזקה ומהירה", אמר באבל, "אבל השער השני גמר את המשחק. היה לנו הרבה יותר מרחב, ומהרגע הזה שיחקנו בהליכה. תמיד תהיה עליי ביקורת, אבל הלילה אני חוגג".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הנציג הישראלי

גיבור המשחק, דניאל דה רידר, זרח גם הוא בסיום. "שלושה אסיסטים?", סימן באצבעותיו שחקנה של סלטה ויגו, "זה פשוט פנטסטי. כל משחק עם שלושה בישולים זה הישג מצוין, בטח ובטח שבגמר אליפות אירופה".

דה רידר מקווה שהטורניר הזה ישלח אותו לקבוצות הגדולות באירופה, כך שתקוותיהם של שום ושפיגל להביא אותו לטדי ספגו אמש מהלומה קשה. "האיכויות שלי ידועות היטב", אמר דה רידר, "לא שיחקתי הרבה בחודשים האחרונים, הגעתי מאוד נחוש בטורניר הזה, אבל הוכחתי באליפות הזאת מה אני שווה".

סרבים מאוכזבים

מאמן סרביה, מירוסלב דיוקיץ', שיבח את האלופה ההולנדית, אבל גם דאג להלל את קבוצתו, שנתנה טורניר מצוין וסיימה במקום השני. "השחקנים שלי שיחקו מצוין בגמר הזה", אמר דיוקיץ', שראה איך חניכיו לא מתאוששים משער מוקדם בדקה ה-17, "זו היה משחק מאוד קשה, וציפינו לזה, אבל כנראה שזה היה גדול עלינו. הם שיחקו הרבה יותר טוב מאיתנו בדקות הראשונות, והתחלנו לפחד".

"היו לנו כמה הזדמנויות אחרי השער הראשון, אבל פספסנו אותן", אמר דיוקיץ', "אחרי השער השני המשחק כבר היה גמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully