וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמת, פיני?

מייק קרנון

24.6.2007 / 11:52

מייק קרנון בודק האם פיני גרשון הפסיד כסף, כטענתו, כשהיה במכבי ת"א, ומגיע למסקנה שלא. וגם: פנינה נוספת מהנבחרת הצעירה

בסוף השבוע קראתי את הכתבה המצוינת של נדב צנציפר ב-"7 ימים", שבילה כמה ימים עם פיני גרשון בפיראוס. לא אתייחס לכל מה שהיה לפיני לומר, אבל נושא אחד נשאר אצלי סתום. גרשון קובל על כך שהפסיד חמישה מיליון דולרים בתקופה שאימן את מכבי תל אביב.

פיני ידידי, אם היו לך הצעות לאמן במיליוני דולרים לעונה ולא לקחת אותן, אתה פראייר. אבל מאחר שהדבר האחרון שאני יכול להגיד עליך שאתה פראייר, אז אני מניח שההצעה הראשונה בסדר גודל כזה שקיבלת הייתה בקיץ שעבר מאולימפיאקוס, ובצדק חטפת אותה בשתי ידיים. לכן, אל תצפה שנרחם עליך.

הכל בגלל ריבאונד קטן

יש לא מעט דמיון בדרך בה זכו פאנאתינייקוס אתונה ומכבי תל אביב באליפויות ביוון ובישראל. בסופו של דבר, הוכרעה האליפות באתונה ובתל אביב בזכות ריבאונד התקפה. בנוקיה היה זה ג'יימי ארנולד שניצל את חוסר העירנות של שחקני הפועל ירושלים וקלע את סל הניצחון. באואקה היה זה דימיטריס דיאמנטידיס, שעשה זאת מתחת לאפם של שחקני אולימפיאקוס בשניה האחרונה של ההארכה במשחק השלישי, שהיה כבר בידיים של פיני גרשון.

הסדרה המרתקת ביוון הפגישה שניים מהמאמנים הטובים באירופה. אבל בעוד שאוברדוביץ' קיבל תפוקה מלאה משחקני המפתח שלו (דיאמנטידיס ובאטיסט), הרי שגרשון נאלץ לאתר כל הזמן בגלל חולשתם של האסים שלו, מאצ'יאוסקאס ואקר. דיאמנטידיס מנע מגרשון ניצחון במשחק השלישי עוד בזמן החוקי עם אותה חסימה מופלאה על אקר, שפרץ לבדו לאורך מחצית המגרש ועלה למה שנראה כהטבעה קלה.

לראשונה אחרי שבע שנים, סיים פיני עונה בידיים ריקות, אבל למרות זאת האריכו את החוזה שלו לעונה נוספת. גם התקשורת הישראלית מפרגנת לו, ובצדק. אם הוא היה קרואטי כבר היו מסבירים לנו את גודל הכישלון.

ולסיום, תודה ל"ספורט 2" שהושיבו בעמדת השידור במשחק מספר 5 את מאיר אינשטיין. אני לא מת על שידורי הכדורסל של אינשטיין, אבל אחרי רן זליקוביץ' זה נשמע כמו מנגינה ערבה.

מי אשם? כמובן, התקשורת

"התקשורת חיפשה אותנו. כנראה שבארץ התרגלו לכשלונות והפסדים, לא יודעים מה זו הצלחה והתנהגות התקשורת כלפינו היא ההוכחה לכך. יכולנו להוציא לפחות ארבע נקודות, אם לא היינו מתפרקים במשחק האחרון. התקשורת לא אשמה בטעויות שלי, אבל היא גרמה לכולם לחשוב שלא הייתי טוב בכל המשחק. במציאות, בשאר המשחק הצגתי יכולת טובה".

פורסם ב"על השרון". הדובר: שי מימון, בלם הנבחרת הצעירה. מה עוד יש להוסיף?

חמסה, חמסה, חמסה

מי החכם שאמר שבמדריד יודעים לחגוג? כך חוגגים אליפות? באמת. ומה עם האוהדים? למה הם לא ירדו לכר הדשא? תוקם ועדת חקירה שתבדוק מדוע מפקד משטרת מדריד לא הורה על פתיחת השערים. לא יתקבל גם התירוץ שהוא לא יכול היה לפתוח את השערים, מאחר שבבירנבאו אין גדרות ואין שערים.

למרות זאת, אני בטוח שאוהדי ריאל נהנו מאוד מהמופע הנהדר שנערך בסיום משחק ההכתרה. באמת מרשים. אצלנו זה לא יכול היה לקרות מאחר שאיני מכיר הנהלה, בכדורגל ובכדורסל, שהייתה מעזה להכין מופע כזה למרות שהאליפות לא הובטחה עד לשניות האחרונות של העונה. מחשש לעין הרע, כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully