וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב קמה לתחייה?

שגיא ניר

24.6.2007 / 10:01

קבוצת משקיעים מעוניינת לצרף את הקבוצה לליגת העל כבר בעונה הקרובה, עם שמעון אמסלם כמנג'ר. במנהלת הליגה לא מתלהבים

אחרי שירדה לליגה השלישית, וללא האולם המיתולוגי שלה באוסישקין שצפוי להיהרס, עשויה הפועל תל אביב לחזור לליגת העל כבר בעונה הקרובה. במסגרת התכניות להרחבת ליגת העל ל-12 קבוצות, האדומים מת"א עשויים לחזור לבמה המרכזית עם שמעון אמסלם כמנהל המקצועי שלה.

בחודשים האחרונים נרקם הרעיון, לפיו חמישה משקיעים ישתלטו על הקבוצה, ישקיעו בה סכום של כמאה אלף דולר כל אחד, וביחד עם הקצבות מנהלת הליגה וסכום נוסף מספונסרים תוכל הקבוצה לעמוד על רגליה ולהופיע בליגת העל. גם סוגיית האולם נפתרה, כאשר הפועל תל אביב החדשה תשחק באולם בהדר יוסף.

אלא שלפני שהאדומים יוכלו להוציא את בקבוקי השמפניה, עומדים בפניהם שני מכשולים. הראשון קשור בקרב על המקומות ה-11 וה-12 בליגת העל. ביום שלישי תקיים מנהלת הליגה דיון ראשון בנושא הרחבת הליגה, כשכבר עכשיו ברור כי להפועל באר שבע ואפילו לגבעת שמואל יש יתרון על הפועל תל אביב בדרך לליגת העל. במנהלת, שיושב הראש שלה אבנר קופל נפגש עם המשקיעים הפוטנציאלים בהפועל תל אביב, נוטים להעדיף את גבעת שמואל על פני האדומים, והציעו למשקיעים להריץ את הקבוצה עונה אחת בליגה הארצית, הצעה שנדחתה.

בנוסף, בתקנון המנהלת עגונה תקנה לפיה קבוצה שתצטרף לליגה שלא על ידי עליית ליגה תצטרך לשלם למנהלת סכום הצטרפות של 120 אלף דולר. התקנה, שאינה חלה על קבוצות שירדו ליגה אך הושארו בה כמו עירוני רמת גן של העונה שעברה, לא חלה בקיץ האחרון על הפועל גלבוע/עפולה, שהצטרפה לליגה מהמקום השני בליגה הלאומית.

במנהלת הליגה יחלו השבוע לדון בהרחבת הליגה, כשאופציית הקאמבק של הפועל תל אביב תעלה, אך כלל לא בטוח שתצא לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully