וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט וטועמה יתייצבו לאימון הפועל ת"א

לי בוץ

24.6.2007 / 19:50

למרות המחלוקת עם ההנהלה, השניים יגיעו לאימון. אבדי, שחקן ואשקו דה גאמה, סגר בעיסקה שמוערכת בכ-2 מיליון דולר. דגו בוחן הצעות מחו"ל

בהפועל ת"א מגבירים הילוך לקראת פתיחת האימונים הלא רשמיים מחר (שני) ואימון הפתיחה הרשמי ב-1 ביולי, וממשיכים לעבות את הסגל לאחר עזיבתם הגורפת של מספר שחקני מפתח בקבוצה במהלך הקיץ האחרון. לאחר שבמהלך השבוע האחרון החתימו את ראובן עובד לארבע עונות, סיכמו עם ליאור אסולין על חמש עונות, הגיעו לסיכום עקרוני עם וינסנט אניימה ופתחו במו"מ מול הבלם הברזילאי גבריאל דוס נסטוס, אמש (שבת) סגרו האדומים עם הקשר הברזילאי רובסון ויסנטה גונשאלבס, המוכר בכינויו - אבדי.

אבדי, שצפוי להגיע לארץ לקראת סוף השבוע על מנת לחתום על חוזהו בוולפסון, סיכם את תנאיו לארבע שנים בהפועל ת"א בעסקה שמוערכת בכ-2 מיליון דולרים. אבדי יגיע להפועל מקבוצת הצמרת הברזילאית, וואשקו דה גאמה, שם הוא תופקד הן כקשר אחורי והן כקשר ימני. השחקן צד את עיניו של גיא לוזון, שצפה בו יחד עם עוזרו רפי כהן והסקאוט יוסי אבוקסיס, בשני משחקים בעת שהותו בברזיל, כשבאחד המשחקים הוא אף כבש. לאבדי שישה שערים במדי קבוצתו בעונה החולפת, ו-22 כיבושים בסך כל משחקיו בוואשקו הנמנים על 123.

כאמור, הפועל ת"א תערוך מחר אימון כושר בהדר יוסף, אליו צפויים להגיע שני השחקנים המתנדנדים - סלים טועמה וגילי ורמוט. טועמה, שסיכם את תנאיו בסטנדרד ליאז' הבלגית, נתקל בקשיים במעבר לבלגיה לאחר שהפועל קבעה כי סכום שחרורו יעמוד על כשני מיליון דולר, בעוד שהבלגים מוכנים לשלם מיליון דולר בלבד. טועמה, שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בהפועל, ציין כי הוא מתכוון להגיע לאימון מחר למרות השמועות לפיהן הוא שקל להחרים את האימונים.

ורמוט, שמצידו כבר סיכם לארבע עונות בגנט, ממתין לתשובה מסיבאספור, שהציעה עליו, כזכור, 800 אלף יורו. עורך דינו של הקשר, יוסי גייר, הבהיר לטורקים כי ורמוט מעוניין להגיע לקבוצה ואף הגיש את דרישותיו הכספיות, אך טרם קיבל תשובה חזרה. "לא מפתיע אותי שסיבאספור מושכים את הזמן כמה שהם יכולים", אמר ורמוט לוואלה! ספורט. "אבל אני עדיין מחכה לתשובה מהם וגם גנט עוד מחכה לי. בינתיים אני שחקן תחת חוזה בהפועל ת"א ומגיע לאימון מחר כמו כולם".

וינסנט אניימה, שוערה של בני יהודה, צפוי לנחות בישראל ב-24 השעות הקרובות ולחתום על חוזה לשלוש שנים בהפועל ת"א. אניימה, שכבר סיכם את תנאיו בוולפסון, יעלה לאדומים קרוב לשלושה מיליון שקלים, כשייתכן ובני יהודה תסכים להוזיל את עלויותיו במקרה שתקבל מהפועל ת"א את טל חן וניל אברבנל, בהם מעוניין ניצן שירזי. נכון לעכשיו, להפועל אין בעיה להיפרד מאברבנל, שעמד בין הקורות במחזורי הסיום של העונה לאחר השעייתו של שביט אלימלך, אולם אין בכוונתה לוותר על שירותיו של טל חן.

דגו מחשב את דרכו החוצה (יניב קובוביץ', הארץ)

בעוד עובד מגיע, ברוך דגו מחפש דרך לברוח מהפועל לאחר שקיבל הצעות מקבוצות ביוון ובטורקיה והוא בוחן אותן באמצעות מקורביו שכבר טסו לחו"ל כדי לבדוק את רצינותן. דגו אמנם חתם בסיום העונה על חוזה לעונה נוספת בהפועל אבל מחזיק בסעיף שחרור בסכום של 50 אלף דולר בלבד ואפשרות לעזוב בכל חלון העברות.

"אם נבשל משהו רציני הפועל תל אביב היא שתקבל ראשונה את ההודעה בימים הקרובים", אמר אמש מקורב לשחקן. "בשלב זה אנחנו רק בוחנים את הדברים בזהירות". דגו עצמו הוסיף: "זה לא סוד שאני רוצה לצאת לאירופה אבל נכון לעכשיו אני שחקן של הפועל תל אביב. אם יהיו שינויים, ניידע את כולם".

בני יהודה הגישה להפועל בקשה לנהל משא ומתן עם הבלם טל חן, המחזיק בחוזה לעוד עונה בהפועל כשבסיומה יהיה שחקן חופשי עם כרטיס ביד. "אף אחד לא דיבר אתי על מעבר לבני יהודה", אמר אמש חן, "אני רוצה להמשיך בהפועל ולכבד את החוזה שלי במועדון". סוכנו של חן, ניר מנחם, אמר אמש: "עד שהפועל לא תגיד לנו שהיא מוותרת, טל חן יישאר שחקן של הפועל. אם הפועל תוותר על חן, בני יהודה היא אופציה מבחינתו".

עורך הדין יוסי גייר, נציגו של גיל ורמוט, ימתין עד מחרתיים לנציגי סיוואספור הטורקית כדי שיגישו הצעת שכר עבור ורמוט, במקביל להצעה שקיבלה כבר הפועל תל אביב מגנט. ורמוט מתכוון להגיע לפתיחת האימונים בהפועל עד שהעניין שלו יסתדר.

סלים טועמה ייגש בעוד שבועיים לבוררות כדי לקבוע את מחירו. בהפועל טענו שבסעיף השחרור שלו נרשם מיליון דולר מינימום וכעת הם דורשים עבורו שני מיליון דולר.

אליניב ברדה הוצג שלשום במסיבת עיתונאים בקבוצתו החדשה גנק הבלגית ואמר: "אני מקווה לעשות קריירה מכובדת בבלגיה כפי שעשה אלי אוחנה במכלן".

מיקי מרקוס מנהל מחלקת הנוער של הפועל בשבע השנים האחרונות פוטר בשבוע שעבר כתוצאה ממאבקי כוחות במועדון בין ההנהלה בראשותו מוני הראל לבין הבעלים הקודם, מוטי אורנשטיין.

עדכון ראשון: 08:41, 24/06/07
עדכון אחרון: 19:50, 24/06/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully