וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה זכתה בגביע הספרדי

24.6.2007 / 0:56

שער של פרדי קאנוטה, אולי במשחקו האחרון בקבוצה, העניק למחזיקת גביע אופ"א ניצחון 0:1 על חטאפה וסגר עונה נהדרת עבורה

בסוף אוגוסט 2006 נערך הסופר קאפ האירופאי. המשחק שסוגר את העונה הקודמת, אבל למעשה פותח את העונה החדשה והופך להיות הגביע הראשון שלה. סביליה ניצחה אז 0:3 את ברצלונה והערב (שבת) היא הייתה זו שגם זוכה בגביע האחרון בהחלט לעונת 2006/7 במשחק האחרון של העונה האירופאית, גמר הגביע הספרדי. הקבוצה האנדלוסית, שבדרך גם זכתה בגביע אופ"א שני ברציפות, סגרה שתי עונות חלומיות עם ניצחון 0:1 על חטאפה.

חואנדה ראמוס, שבנוסף לשורת התארים הוליך את סביליה גם לאבק על האליפות העונה ולמקום היסטורי במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה, חשש לפני המשחק משאננות, אבל אחרי 90 דקות ביסס עוד יותר את מעמדו כאחד מהמאמנים המובילים ביבשת הישנה היום.

שער בודד של פרדי קאנוטה בדקה ה-11 העניק לסביליה את הגביע הנכסף. קאנוטה, שנהנה מהעונה הטובה ביותר קריירה שלו, שוקל לחזור לכדורגל האנגלי אחרי שתי עונות בספרד וייתכן שהערב כבש את שערו האחרון במדי סביליה. את המשחק הוא חתם בכרטיס אדום בדקה ה-90.

חטאפה, שהדיחה בגדול את ברצלונה בחצי הגמר, לא הצליחה להביא תואר ראשון בתולדותיה במה שאולי היה המשחק האחרון של מאמנה הגרמני, ברנד שוסטר, בתפקידו לפני שהוא מגיע לקבוצה גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully