וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ניצחון לניו זילנד בדרא"פ

רועי פרידמן

23.6.2007 / 23:56

האול בלאקס פתחו מצויין את טורניר שלוש האומות בניצחון על הספרינגבוקס 21:26 (11:6), עם 15 נקודות רצופות לקראת הסיום

אול בלאקס נגד ספרינגבוקס הוא משחק שנחשב תמיד לאחת היריבויות הגדולות בעולם הספורט בכלל, ובראגבי בפרט. משחקים בין שתי הנבחרות תמיד הביאו למאבקים קלאסיים, כשאחד השיאים היה גמר אליפות העולם ב-1995. דרום אפריקה, שנדחפה על ידי עידוד מאסיבי מהקהל, ניצחה נבחרת ניו זילנדית פייבוריטית שכללה את ג'ונה לומו, אחד השחקנים המפחידים בהיסטוריה, 12:15 בהארכה עם שער שדה חמש דקות מהסיום של ג'ואל סטראנסקי.

גם השבת בדרבן היה משחק טוב. שתי הקבוצות הגיעו למשחק כשהן סוחבות פציעות של שחקני הקווים הקדמיים, כשאצל המארחים חסר הקפטן, ג'והן סמית. אלא שהפתיחה הייתה של המארחים, שאחרי 20 דקות הובילו 0:6 משתי בעיטות עונשין של פרסי מונטגומרי ורואן פינאר. האורחים חזרו למשחק מעונשין של דניאל קרטר, אלא שעל סף המחצית נרשם מהלך מצויין של הקו הקדמי, ושאלק ברגר הבקיע את הטריי הראשון במשחק.

קרטר צמצם עם שער שדה אבל המארחים הבקיעו טריי נוסף, על ידי בוץ' ג'יימס עם המרה של מונטגומרי, וכבר 9:18 לזכותם. פדרי וונגברג ספג כרטיס צהוב בדקה ה-54 וקרטר צמצם בעונשין נוסף, אלא שההגנה הדרום אפריקאית עצרה את האורחים ב-10 הדקות שלאחר מכן. רבע שעה לסיום מונטגומרי העלה בעונשין נוסף את המארחים, ל-12:21 ונראה שהמשחק גמור. לא כך חשבו האול בלאקס. דקה 68 - ריצ'י מק'קו הקפטן סיים פריצה מצויינת של רודני סו'אויאלו, ועם המרה של קרטר צימק ל-19:21 למארחים.

חמש דקות אח"כ קיבל ג'ון רוקוסוקו את הכדור מפירי וויפו, ושלח לפריצה את לאון מק'דונאלד. מק'דונאלד החזיר לרוקוסוקו, שהבקיע את הטריי, שהיה טריי הנצחון. שתי הקבוצות מועמדות רציניות לגמר אליפות העולם השנה, ואם הן תיפגשנה שם, הצפי הוא למשחק מצויין ביניהן.

צוברי הנקודות:

ניו זילנד :

טרייז : ריצ'י מק'קו, ג'ו רוקוסוקו

המרות : דניאל קרטר 2

עונשין: קרטר 3

שער שדה : קרטר


דרא"פ :

טרייז : שאלק ברגר, בוץ' ג'יימס

המרה : פרסי מונטגומרי

עונשין : מונטגומרי 2, רואן פינאר


הטבלה: (נצחון-תיקו-הפסד בונוס 4 טריי בונוס פחות מ-7 נקודות הפסד נק זכות-נקודות חובה נקודות)

דרום אפריקה 1-0-1 0 1 45-43 5

ניו זילנד 0-0-1 0 0 21-26 4

אוסטרליה 1-0-0 0 1 22-19 1

בשבוע הבא תארח אוסטרליה את ניו זילנד ב-MCG (Melbourne Cricket Ground) במלבורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully