וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופציה הצרפתית של מאיר טפירו

שגיא ניר

23.6.2007 / 20:11

קפטן ירושלים טרם סיכם בבירה, וזוכה להתעניינות מצד נאנסי, ראסינג פאריס ובני השרון. מרקוביץ' רוצה אירופה, או אולי לחולוניה

אי הודאות הכלכלית בהפועל ירושלים, הקשורה לאי הידיעה לגבי מעורבותו של ארקדי גאידמק, מעכבת את ההחתמות של מחזיקת הגביע לקראת העונה הבאה, ועשויה לגרום לקבוצה לאבד אחד או שניים משחקני הסגל שמתוכננים להישאר בסגל, אך טרם חתמו על חוזה.

הקפטן מאיר טפירו, שהקפיץ את מניותיו בבירה לאחר גמר הפיינל פור, סיים זה מכבר את חוזהו בקבוצה, וטרם קיבל הצעה קונקרטית להמשיך לעונה נוספת. טפירו זוכה להתעניינות מצידה של בני השרון, בה שיחק לפני שנתיים, כשהאופציה האטרקטיבית ביותר מבחינתו כרגע מגיעה מצרפת. נאנסי, אותה הוביל טפירו למקום השני לפני שנתיים, וראסינג פאריס מעוניינות בגארד הישראלי, ועשויות לנסות לצרפו באם לא ימשיך במלחה.

שני אדומים נוספים, שנמצאים עדיין בסימן שאלה, הם דרור חג'ג' וארז מרקוביץ'. חג'ג', שעונת הבכורה שלו במלחה היתה נהדרת למרות הירידה בשבועות האחרונים, מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אך בחוזהו גם אופציית חזרה לאירופה. עם זאת, נראה כי חג'ג' יעדיף להישאר בירושלים.

מרקוביץ' סיים את חוזהו, ואחרי שנתים לא דקות משחק משמעותיות הוא מעדיף לנסות את מזלו בקבוצה אירופית, בין היתר מסיבות כלכליות. מרקוביץ' זוכה להתעניינות גם מצידה של הפועל חולון, ובמידה והאופציה האירופית לא תצא לפועל הוא עשוי אף להישאר עונה נוספת במלחה, אם יניב גרין לא יחליף אותו באדום.

מרכיב מרכזי בפאזל הירושלמי תלוי, כאמור, בהחלטתו של ארקדי גאידמק האם להשקיע העונה בקבוצה, אך זה טרם נפגש עם יו"ר ירושלים דני קליין. פגישה כזו, אם תתקיים, תוכל להעביר את ההכנות הירושלמיות לעונה הבאה לפסים מעשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully