וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עובד חתם בהפועל ת"א

לי בוץ

23.6.2007 / 19:24

הקשר, שהיה קרוב לחזרה למכבי ת"א, ישחק אצל האדומים ב-4 העונות הקרובות. מקורביו של השחקן: "ראובן הבין שאלי כהן לא רוצה אותו"

ראובן עובד, קשר בני יהודה בשתי העונות האחרונות, חתם הערב (שבת) בהפועל ת"א לארבע העונות הקרובות. עובד צפוי להרוויח בעונתו הראשונה בקבוצה כ-150 אלף דולר לעונה, 175 אלף בעונתו השנייה, 200 אלף בשלישית ו-215 אלף ברביעית.

אחרי ליאור אסולין, עובד הפך לשחקן השני בקיץ שבו מעוניינות שתי התל אביביות הגדולות, ושמסיים בסופו של דבר אצל האדומים. להבדיל מאסולין, עובד כבר היה סגור אצל הצהובים והעסקה איתו הייתה אמורה להיחתם בשבוע הבא. רוני מאנה, הבעלים המיועד של מכבי, נמצא ביחסים טובים עם השחקן בשל היותו הבעלים של סוכנות "רוברטו" בה חתום עובד, והצהיר שהוא יצרף אותו.

בנוסף, אוהדים רבים לחצו על אבי נמני בבקשה להחזיר את עובד לקבוצה, ואכן הג'נרל מנג'ר נענה להם ופתח במאמצים כאלו. לעומת זאת המאמן אלי כהן לא רצה את הקשר בקבוצה מכיוון שהוא נחשב לשחקן בעייתי והשריף הדגיש כי הוא לא מתאים לו למרקם החברתי.

לטענת מקורביו של עובד, הוא רצה מאוד לחזור למכבי ואף היה נרגש מהחזרה לקרית שלום, אבל ברגע שלא קיבל הזמנה לפתיחת האימונים הרשמיים, הוא הבין שכהן לא בונה עליו ושגם אם יגיע בסופו של דבר לקבוצה הוא לא יהפוך לשחקן מרכזי.

"ראובן הבין שאלי כהן לא רוצה אותו ולא מחזיק ממנו ולכן היה צריך לדאוג לעצמו", אמרו היום בסביבתו של השחקן. "הוא יודע שרוני ואבי רצו אותו, אבל הוא גם יודע שאלי רצה לטרפד את העסקה והוא לא יכול היה לחכות למכבי לנצח.

"רצינו שיידעו שראובן עשה הכל לשחק במכבי. מכבי הציעה בצורה לא רשמית 80 אלף דולר לעונה, אבל בשלב מסוים פשוט סיננו אותנו והבנו שזה לא רציני. מה ששבר את ראובן זה שהוא רצה לחזור הביתה למכבי אבל הבין שבדומה לעונה שעברה, פשוט לא רוצים אותו".

בעקבות כך חלק מהאוהדים של מכבי ת"א כעוסים מאוד על אלי כהן, ויתכן כי יעשו פעולות מחאה נגדו כבר מחר באימון הפתיחה הרשמי של הקבוצה.

גיא לוזון, מאמן הפועל ת"א, כבר דיבר עם עובד מספר פעמים ואמר לו: "אני מאמין בך, אתה תהיה אצלי שחקן הרכב, אני בונה עליך". עם זאת האדומים לא פנו לקשר, אלא קיבלו הצעה להחתימו מצמד סוכניו, אייל מלול ורוברטו בן שושן. חשוב לציין שהשניים נמצאים ביחסי שותפות עסקיים עם רוני מאנה.

עוד לפני החתימה של עובד אמר רוני מאנה: "ראובן לא יכול לסכם בהפועל בלי אישור שלי ואני לא אישרתי את זה".

ממשיכים לחפש חיזוק

ראובן עובד לא צפוי להיות ההחתמה האחרונה של הפועל ת"א, שמורכבת כרגע מסגל דל מאוד בעקבות עזיבתם של שביט אלימלך, איבזיטו אוגבונה, חאבייר פאאס, לוסיאנו דה ברונו, מנואל ניירה, אליניב ברדה ומצבם הלא ברור של סלים טועמה וגילי ורמוט.

האדומים גיששו לאחרונה אצל ניר נחום, חלוץ הפועל אשקלון שכבש מול הפועל בגמר הגביע. נחום, שהביע את רצונו להגיע להפועל ת"א, מחוזר גם על ידי מ.ס. אשדוד, אשר עם נציגיה הוא ייפגש מחר. בסביבתו של השחקן הבהירו כי הסיכויים שהוא יחתום באשדוד בסופו של דבר גבוהים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully