וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנין זכתה באיסטבורן

23.6.2007 / 18:10

הבלגית ממשיכה בכושרה המצוין וניצחה בגמר את אמילי מורסמו. קרלוביץ' זכה בנוטינגהאם, צ'קווטאדזה וליוביצ'יץ' ניצחו בדן בוס

ז'סטין הנין ממשיכה בכושר המצוין. המדורגת הראשונה בעולם ניצחה היום (שבת) את אמלי מורסמו 5:7, 7:6, 6:7 בגמר טורניר איסטבורן (סך פרסים 600 אלף דולר), והיא מגיעה לווימבלדון ביכולת שיא.

הנין, האלופה באיסטבורן מהשנה שעברה, כבר הייתה בפיגור של שבירה במערכה המכרעת, אבל ידעה לחזור לעצמה ולהשלים ניצחון על מורסמו, אלופת ווימבלדון.

הבלגית, כמו גם הצרפתייה, הגיעה לגמר מבלי לשמוט מערכה אחת במהלך הטורניר. המשחק, שנמשך למעלה משעתיים וחצי, היה צמוד לכל אורכו. הנין, שהפסידה למורסמו בגמר ווימבלדון בשנה שעברה, השלימה תואר 34 בקריירה, הוסיפה 88 אלף דולר לחשבון הבנק ואמרה בסיום: "זה היה קרב צמוד מאוד, התנאים היו קשים עבור שתינו".

עכשיו היא הולכת על ווימבלדון. "כרגע אני חושבת רק על ניצחון בסיבוב הראשון", אמרה הנין, "אני זוכרת איך כילדה חלמתי על זכייה בתואר גראנד סלאם, ועכשיו אני מסתערת על התואר היחיד שאין לי".

מורסמו, לעומתה, יכולה להיות מרוצה בסך הכל מיכולתה בשבוע האחרון על הדשא. "הבשורה הטובה מהשבוע הזה הוא שמצאתי מחדש את הקצב הנכון על הדשא", אמר מורסמו, "הגעתי לגמר, היה משחק צמוד, ואני מאוכזבת מההפסד, אבל אני חייבת להישאר חיובית לקראת ווימבלדון".

קרלוביץ' מפציץ

איבו קרלוביץ' זכה היום בטורניר נוטינגהאם (סך פרסים 353 אלף יורו), אחרי שגבר 6:3, 4:6, 4:6 בגמר על המדורג שמיני, ארנו קלמנט. קלמנט הצרפתי הגיע למשחק אחרי שנאלץ לשחק פעמיים תוך 24 שעות בגלל מזג האוויר הגשום, ששינה את כל התוכניות של המארגנים.

משחקי חצי הגמר, כמו גם שלושה מארבעת משחקי רבע הגמר, שוחקו באולם סגור, שלא כמתוכנן, אבל הגמר, לשמחת המארגנים, שוחק על הדשא המקורי בסופו של דבר.

הקרואטי הענק השלים זכייה בתואר שני בקריירה, ושלשל לכיסו 55 אלף יורו.

* אנה צ'קווטאדזה הרוסייה זכתה היום בטורניר דן בוס בהולנד, אחרי שגברה על המדורגת ראשונה ילנה יאנקוביץ' הסרבית, 6:7, 6:3, 3:6. יאנקוביץ', שסבלה מפציעה לאורך רוב המשחק, פיגרה 5:0 במערכה הראשונה, אבל הצליחה לחזור לעצמה מול המדורגת שמינית בעולם. לדבריה, הכאבים ברגלה מנעו ממנה לשחק בצורה משוחררת, בעיקר בעקבות הדשא החלק.

* איבן ליוביצ'יץ' הקרואטי הוכתר כמנצח בטורניר הגברים, אחרי שגבר 6:7 (5), 6:4, 6:7 (4) על המקומי פיטר וסלס, המדורג 488 בעולם. וסלס הדהים ברבע הגמר את טומי רוברדו הספרדי, וגם בגמר נתן פייט לליוביצ'יץ', אבל נכנע בשובר השוויון במערכה המכרעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully