וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א אישרה אירוח משחקים מחוץ לת"א

הקבוצות הישראליות יוכלו לארח מחוץ לגוש דן. המשמעות: בית”ר ירושלים תשחק בטדי במוקדמות הצ’מפיונס, מכבי חיפה בקרית אליעזר

התאחדות הכדורגל האירופית, אופ"א, העבירה היום (שבת) להתאחדות הכדורגל בישראל פקס המאשר את החלטת הוועד הפועל, על פיה ניתן יהיה לשחק במשחקים בינלאומיים באיצטדיונים מורשים מחוץ לתל אביב, לרבות חיפה, ירושלים ואשדוד.

ההחלטה התקבלה לאחר ביקורם של סגן נשיא אופ"א סנס ארזיק, ויעקב אראל, שסיירו בארץ לפני מספר חודשים והעבירו את המלצתם לוועד הפועל. מאז נכנס מישל פלאטיני למשרה כנשיא אופ"א הוא הבטיח במספר הזדמנויות ליו"ר ההתאחדות אבי לוזון לסייע בשינוי ההחלטה דבר שבא לידי ביטוי, כאמור, היום.

הוועד הפועל של אופ"א, שהתכנס בכרונינגן בשבת, ביטל בכך את ההחלטתו הקודמת, לפיה משחקים בינ"ל ישוחקו באזור ת"א בלבד.

המשמעות היא שהאלופה בית"ר ירושלים תוכל לארח את משחקי מוקדמות ליגת האלופות באיצטדיונה הביתי, טדי. גם מכבי חיפה, שתשחק באינטרטוטו, תפגוש את יריבותיה בקרית אליעזר, להבדיל מהאצטדיון בו אירחה בשנים האחרונות, בלומפילד.

דובר מכבי חיפה רועי דניאל לא הסתיר את שמחתו. "אני מברך על ההחלטה, היא חשובה ומרגשת", אמר. "אחרי שש שנים בהן נאלצנו לארח מחוץ לחיפה עשרות משחקים חשובים, ביניהם מפגשים עם ליברפול, מנצ'סטר יונייטד, אולימפיאקוס, באייר לברקוזן, צסק"א מוסקבה, פרטיזן בלגרד, אוקזר ואחרות. כעת נוכל לחזור הביתה ולשחק מול אלפי האוהדים שלנו בחיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully