וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק הנרי מחליף קבוצה

23.6.2007 / 15:40

בעוד עולם הכדורגל נרעש ממעברו של הצרפתי לבארסה, מתרחשות עוד העברות באירופה. רוזנהאל לניוקאסל, סאנלי למידלסברו, לינקולן לגלא

בעוד עולם הכדורגל מנסה לעכל את מעברו של תיירי הנרי לברצלונה, הרי שקבוצות אחרות ממשיכות לעבוד, להתעניין ולהחתים שחקנים. אפילו ברצלונה עצמה ממשיכה במלוא הקצב כשסגן נשיא המועדון פראן סורינו נפגש עם המנהל של רומא בעניינו של כריסטיאן קיבו.

שמו של קיבו נקשר לאלופה האיטלקית, אינטר, אולם המנהל של רומא דניאל פרדה, שחשף את הפגישות עם הקטאלוני אמר: "עצם העובדה שאנו נפגשים עם נציגים של ברצלונה אומרת שקיבו לא בא במגע עם אינטר".

באנגליה, ניוקאסל קרובה כפסע מלהחתים את דויד רוזנהאל, המגן הצ'כי הבינלאומי. לרוזנהאל, ששיחק בפריז סן ז'רמן, 34 הופעות במדי הנבחרת הלאומית. המגאפייז הקדימו בתחרות עליו את דורטמונד וסביליה.

* פרדי קאנוטה מעוניין לעזוב את סביליה ולשוב על עקבותיו לאי הבריטי. סוכנו של החלוץ ממאלי, שהרשית 21 פעמים העונה, חשף: "שלוש קבוצות בפרמיירליג מתעניינות בפרדי קאנוטה, אך הן עדיין לא הגישו הצעה". התקשורת הבריטית חשפה את השלוש: ניוקאסל, פורטסמות' ובולטון. עוד אמר הסוכן כי מחירו של החלוץ עומד על כ-6.7 מיליון יורו. קאנוטה שיחק בעבר בקבוצות ווסהטאם וטוטנהאם. באוגוסט 2005 הוא עזב את האי.

* גם מידלסברו מתחזקת. לאחר שמארק וידוקה עזב אותה לטובת ניוקאסל בהעברה חופשית, החתימה הבורו את החלוץ הטורקי הבינלאומי טונצ'איי סאנלי. החלוץ בן ה-25 יצטרף מקבוצת פנרבחצ'ה בהעברה חופשית. לטונצ'אי, שביקש את החולצה מספר 17, כפי שלובש בנבחרת טורקיה, 43 הופעות בינלאומיות.

* רפא בניטז, מנג'ר ליברפול, כולל בתוכניות שלו לעונה הבאה את השוער סקוט קארסון והוא יילחם על אפודת ההרכב הראשון מול חוסה פפה ריינה. השוער, ששייך לליברפול, ושיחק בהשאלה בעונה שעברה בצ'רלטון שירדה ליגה, נכלל בסגל נבחרת אנגליה שהודחה מחצי הגמר. בניטז: "דיברתי איתו ואמרתי לו שאחרי שהוא צבר ניסיון בשנה שעברה הוא יהיה חלק מהסגל הראשון בעונה הבאה".

* בגרמניה, הפליימייקר הברזילאי של שאלקה לינקולן יעזוב את הקבוצה ויחבור לגלאטסראיי. לינקולן יחתום על חוזה לארבע שנים בקבוצה הטורקית. התקשורת בגרמניה העריכה את ההעברה בכ-6.7 מיליון יורו.

הברזילאי, ששיחק שלוש שנים בכחולים המלכותיים, היה קרוב השנה מאי פעם להביא אליפות למועדון מגלזנקירשן אחרי 58 שנים, אלא שהם כשלו בסיום מול שטוטגארט. כפיצוי על עזיבתו החתים המאמן מירקו סלומקה את החלוץ השבדי הבינלאומי איבן ראקיטיץ' מפ.צ. באזל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully