וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תנסה לסגור עם קינגסון ואקונג

לי בוץ

23.6.2007 / 14:26

הצהובים כבר סיכמו עקרונית עם השוער, וינסו להחתים גם את קשר גאיס. גם החלוץ הארגנטינאי דריו צוויטאניץ' מבאנפילד מועמד

במכבי ת"א כבר מתכוננים ליום שאחרי טברטקו קאלה, ובמהלך השבוע הבא צפוי אחד מראשי הצוות המקצועי של המועדון לצאת לשבדיה על מנת להתקדם במו"מ מול שוער האמרבי המקומית, ריצ'רד קינגסון. קינגסון בן ה-29, שוערה של נבחרת גאנה, הינו המועמד המוביל לאייש את האפודה מספר 1 במכבי ת"א, ובין הצדדים כבר הושג סיכום עקרוני.

כרגע טרם ברור מי ייצא לנהל את המו"מ מול השוער הגנאי, כשרוב הסיכויים הינם שיהיה זה המנג'ר אבי נמני, אך ייתכן ובסופו של דבר מי שימריא לשבדיה יהיה המאמן אלי כהן. בזמן השהות של אחד מהשניים בשבדיה, ינסו לפתוח גם במו"מ מול קשרה האחורי של קבוצת גאיס, פרינס אקונג, ממנו התרשם נמני כשנסע לעקוב אחריו לפני כשבועיים.

במכבי היו רוצים לראות את אקונג בקרית שלום בעונה הבאה, אך נכון לעכשיו העלויות שלו גבוהות מדי עבור הצהובים ובמהלך השהות בשבדיה, נמני או כהן, ינסו לבדוק אפשרות של הוזלת עלויותיו של הקשר.

כמו כן מנהלים הצהובים מגעים עם חלוץ קבוצת באנפילד הארגנטינאית, דריו צוויטאניץ', לקראת מו"מ עתידי אפשרי. באנפילד סיימה את ליגת הקלאוסורה במקום ה-16 (מתוך 20 קבוצות).

במקביל, קבוצה הבהירו כי לא יוותרו כל כך מהר על הקשר הצעיר ליאור ז'אן, שלמעשה כבר לא נמצא תחת חוזה מאחר וחתם במועדון לחמש שנים לפני שהיה בן 18, דבר שלא קביל על פי חוקי פיפ"א. מכבי מתכוונת להציע לקשר לחתום על חוזה חדש בן שלוש שנים לפחות, אך נראה כי ז'אן ינסה למצות קודם כל את האפשרויות לצאת לאירופה לפני שיחדש את חוזהו. כזכור, ז'אן הרשים מספר סקאוטים במהלך אליפות אירופה עד גיל 21, בה השתתף עם נבחרת ישראל. אחת הקבוצות שהתרשמו ממנו - לוקרן הבלגית - כבר הגישה לו הצעה.

נושא עומר גולן צפוי להסגר מחר, זאת לאחר שהצהובים הבהירו כי יחכו לחלוץ רק עד יום ראשון. כידוע, במכבי מאוד רוצים לראות את החלוץ בקבוצה בעונה הבאה והיה מי שאמר היום (שבת) במועדון כי "מעולם לא נעשו כל כך הרבה מאמצים להביא שחקן למכבי". עם זאת, בקבוצה הבהירו כי לא ישלמו שני מיליון דולר עבור גולן, שכבר סיכם את תנאיו במועדון לשלוש עונות, וכי ההצעה שהגישו למכבי פ"ת על סך 1.3 מיליון דולר הינה ההצעה האחרונה בהחלט עבור השחקן. מחר, כאמור, צפויות התפתחויות בנושא.

בתוך כך, מחר תפתח הקבוצה את אימוניה הרשמיים יחד עם כל שחקני הסגל, כולל שחקני הנבחרות שזכו לחופשה ארוכה יותר בעקבות שירותם הלאומי. במכבי מצפים לכך שלא מעט אוהדים יגיעו לקרית שלום על מנת להביע תמיכה ולדרבן את השחקנים לקראת העונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully