וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קר: "יהיה קשה להביא לפיניקס את גארנט"

23.6.2007 / 13:53

הג'נרל מנג'ר יודע שהסאנס יצטרכו לשלם מחיר כבד כדי להביא את פורוורד מינסוטה. דוראנט, שרוצה לפורטלנד, הרשים את פרנסי הקבוצה

סטיב קר, הג'נרל מנג'ר של פיניקס, הודיע שקבוצתו מעוניינת מאוד בטרייד שיכלול מעבר אפשרי של הפורוורד המוכשר של מינסוטה קווין גארנט לסאנס, אבל הוסיף: "ספציפית לגבי KG זה בעייתי בגלל החוזה שיש לו".

הג'נרל מנג'ר הוסיף כי אין שחקן שלא ניתן להעברה, אולם הוא מודע למחיר הכבד שתגבה העברה שכזאת מפיניקס, לדוגמה ויתור על שירותיו של אמארה סטודמאייר, בו מתעניינים הוולבס. מלבד סטודמאייר, שחקן אחר שיכול לעבור למינסוטה הוא שון מריון, אולם הוולבס פחות חושקים בו. והמשכורת הגבוהה של הביג טיקט, 22 מיליון העונה ובעונה הבאה (בנוסף לבונוס אפשרי של 4 מיליון לעונה בעקבות הטרייד, עליו יכול להחליט לוותר).

גארנט הביע אמש (שישי) את סירובו לעבור לבוסטון סלטיקס. חרף זאת כתב בכיר ב-ESPN, צ'אד פורד, טוען כי אם העסקה עם פיניקס לא תצא אל הפועל, גארנט עשוי בסופו של דבר כן להסכים לשחק בבוסטון.

"הסיכוי הוא לא גדול", המשיך קר, "אבל אולי לאור העובדה שנראה שהוא רוצה לשחק אצלנו ומסרב להצעות לעבור למקומות אחרים אפשר להגיד כי זה עדיין אפשרי".

דוראנט רוצה לבלייזרס

ב-28 ביוני ייצא לדרך דראפט ה-NBA, כשבמרכזו יעמדו שני שחקנים, קווין דוראנט וגרג אודן, שייבחרו, במקומות 1 ו-2. לפורטלנד זכות הבחירה הראשונה, וכעת עושים השניים ככל שהם יכולים כדי להמשיך ולהרשים את הצוות של הבלייזרס על מנת שיבחרו בהם. אגב, לסיאטל זכות הבחירה השנייה, כך שסביר להניח ששני השחקנים יהיו שכנים בפינה הצפון-מערבית של ארה"ב.

48 שעות לאחר שהציג אודן את מרכולתו לפרנסי הבלייזרס, עשה זאת דוראנט, שאף הצהיר: "אני מרגיש טוב כאן, כאילו אני כבר שייך". גם בפורטלנד התלהבו מביצועיו של השחקן. "אין הרבה דברים שהוא לא יכול לעשות, הוא שחקן כדורסל והוא הראה את זה" אמר מאמן הבלייזרס נייט מקמיליאן. גם הג'נרל מנג'ר קווין פריצ'ארד של הקבוצה שפע מחמאות: "זו תצוגת התכלית הטובה ביותר שראיתי עד כה באימונים אישיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully