וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי: "אשמור פינה חמה בלב לארסנל"

23.6.2007 / 11:08

החלוץ שכח את ההבטחות שלו מהעונה שעברה כלפי המועדון הלונדוני, ואישר את המעבר שלו לברצלונה: "אני בטוח שאהיה שמח שם"

דבר נפל בכדורגל העולמי. כוכבה של ארסנל במשך שמונה העונות האחרונות תיירי הנרי עובר לברצלונה. רק בסוף עונת 2006, אחרי ההפסד בגמר הצ'מפיונס ליג לבארסה אמר כי הוא רוצה להישאר תותחן לכל החיים וחתם על חוזה לארבע שנים בלונדון. הסתבר שמילתו לא שווה הרבה. "אני עדיין חייב לעבור את הבדיקות הרפואיות, אבל כן, בחרתי בברצלונה", אמר הצרפתי לעיתון הצרפתי ל'אקיפ.

הנרי, שיעבור לבארסה תמורת סכום של כ-24 מיליון יורו, טוען שחלק מן המעבר קשור לעזיבתו בסוף העונה שעברה של סגן היו"ר דיוויד דין. לגבי המנג'ר שלו אמר: "ארסן הוא חלק מהחיים שלי ככל שאני זוכר. למרבה הצער הוא הצהיר שהוא לא יכול להתחייב למועדון. אני מכבד את החלטתו, אבל בסוף העונה הבאה אני אהיה בן 31 ואני לא יכול לחשוב שאהיה כאן ללא ונגר ודין".

הצרפתי שפע מחמאות לגבי הקבוצה בה ישתכר בכ-130,000 ליש"ט לשבוע: "זה היה עכשיו או לעולם לא עבורי, לפיכך חתמתי בברצלונה לארבע עונות. בחרתי בה מכיוון שהיא ניחנה במסורת גדולה, משחקת כדורגל יפה וגם בגלל איצטדיונה. אני בטוח שיהיה לי שמח שם".

החלוץ הצרפתי, שכבש 226 שערים ב-364 הופעות, ושהיה הכי מזוהה בשנים האחרונות עם התותחנים מלונדון הוסיף: "אוהדי ארסנל יחסרו לי. תמיד אשמור להם ולמועדון פינה חמה בלב".

סגן נשיא ברצלונה פראן סורינו, שהיה מאושר על המעבר, ציין כי למרות שהעסקה מנויה וגמורה, הרי שהם יחכו לאור ירוק מארסנל :"אנחנו לא רוצים להצמיד להם אקדח לרקה של אף אחד". ועם זאת לפני שעה קלה הודיעה הנהלת ארסנל כי היא מאשרת את המעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully