וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי בבארסה, וזה סופי

22.6.2007 / 21:16

כוכבה של ארסנל ישחק בארבע העונות הבאות בקמפ נואו, וברצלונה תשלם 24 מיליון יורו לתותחנים. יוצג במדי הבלאוגראנה בימים הקרובים

חלוץ ארסנל ונבחרת צרפת תיירי הנרי ישחק בארבע העונות הבאות בברצלונה, כך מדווחים הערב (שישי) כל כלי התקשורת בספרד. מקורות בבארסה מגלים כי 99 אחוזים מהעסקה כבר סוכמו באופן סופי ומוחלט, וכל שנותר הוא לעורכי הדין לטפל בפרטים האחרונים.

הכוכב הגדול בן ה-30 ישתף פעולה עם רונאלדיניו, סמואל אטו ולאונל מסי, לאחר שנציגי בארסה סיכמו עם ראשי התותחנים על סכום העברה של 24 מיליון יורו. השחקן יוצג במדיו החדשים בימים הקרובים, כשהחתימה הסופית אמורה להתבצע הלילה.

כזכור, בקיץ שעבר היה הנרי שחקן חופשי, ובחר לוותר על ההצעה האטרקטיבית של ברצלונה כדי להישאר לעונה שמינית בארסנל, אולם ההתפתחויות בחודשים האחרונים באצטדיון האמירויות - לרבות פיטוריו של המנהל דייויד דין ואפשרות מכירת המועדון למשקיעים זרים - הובילו אותו להחליט לעזוב. המחיר אותו דרשה הקבוצה האנגלית היה 35 מיליון יורו, אולם בסופו של דבר, כאמור, היא נאלצה להתפשר בדרישותיה.

ארסן ונגר נפגש הערב עם סגן נשיא בארסה לעניינים כלכליים, והשניים סגרו את כל פרטי העסקה האחרונים. השחקן עצמו כבר סגר מבעוד מועד את כל פרטי חוזהו החדש, ולא נותר כל מכשול בדרך לעסקה הגדולה ביותר של הקיץ.

כזכור, בשבועות האחרונים, לאור הכשלון ההולך ומסתמן של הבלאוגראנה לקחת אליפות שלישית ברציפות, החלו דיבורים על עזיבה אפשרית של רונאלדיניו, אטו או פרנק רייקארד, אולם הנשיא ז'ואן לפורטה הבהיר כי השלושה יישארו במועדון גם בעונה הבאה, והבטיח לחזק את הסגל לקראת ההסתערות המחודשת על תארי 2007/8.

דקן מגן

התקשורת הקטלונית, כמו גם הנשיא ז'ואן לפורטה, תלו את איבוד האליפות בשאננות של השחקנים, שהובילה לאיבוד נקודות קריטי במשחקים רבים, לרבות בקמפ נואו נגד בטיס ואספניול במחזורי הסיום, אז ספגו הבלאוגראנה שערי שוויון למרות ששלטו בהתמודדות ויכלו להכריע אותה לפני הדקה ה-90. כעת נחלץ דקו להגנת השחקנים.

"האשמים בכך שלא עמדנו בסטנדרטים שהעמדנו בעונה שעברה הם השחקנים", אמר הפורטוגלי. "אבל עכשיו זה מרגיש כאילו שאנחנו עומדים למשפט. "זה בסדר שהתקשורת ואנשים בכלל מחפשים אשמים, אבל זו אינה הדרך הטובה ביותר לפתור בעיות. קל מאוד להאשים את השחקנים על חוסר מחויבות ואופי, אבל אני לא חושב שזו אמירה הוגנת כלפי כולנו".

לפורטה אמר מוקדם יותר השבוע כי המועדון ינהיג קוד התנהגות נוקשה יותר בעונה הבאה, וזאת לאחר שהעמיד סימן שאלה סביב המחויבות הספורטיבית של כמה מהשחקנים. התקשורת, בתורה, קבעה שההתנהגות מחוץ למגרש הייתה אחד הגורמים לאכזבה בסיום העונה.

"אם המועדון רואה בעיה ספציפית אצל שחקן מסוין, אז עליו לנקוט מולו בצעדים שהוא מוצא לנכון", המשיך דקו. "אבל זה מורכב יותר. אם היה קל לפתור את הבעיות האלה, אז כולנו היינו הולכים לישון כל ערב ב-10, והיינו זוכים בכל התארים. הבעיה הייתה קבלת ההחלטות שלנו ברגעים קריטיים, מבחינה טקטית או אישית. אין לזה כל קשר עם מחויבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully