וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה מהרהרים: לאיזה עונש ראוי בוזגלו?

22.6.2007 / 17:59

בקבוצה פסלו אפשרות להשעות או לקנוס את השחקן. שחר ולוזון ייפגשו במטרה להעביר את עומר גולן. אנדרסון עשוי לא לחזור לישראל

הנהלת מכבי חיפה תזמן בשבוע הבא את מאור בוזגלו ל"שיחת בירור", כשבקבוצה ידרשו מהקשר הבהרות בנוגע לכך שלא הגיע לאימון הבכורה, למרות שהתבקש לעשות כן מבעוד מועד. בוזגלו מתכנן להגיע לשיחה בליווי אביו. בחיפה עדיין לא הוחלט לאיזה עונש ראוי לבוזגלו, ואמרו "מצד אחד, אי אפשר לקנוס אותו ומצד שני לא כדאי להשעות אותו". נראה כי בחיפה יסתפקו בהתנצלות של הקשר.

בתחילת השבוע צפויה להיערך פגישה נוספת בין הנשיא יעקב שחר ונשיא מכבי פתח תקוה עמוס לוזון, במטרה להגיע לפשרה בנוגע לעומר גולן. בחיפה מתעקשים כי אין להם כל כוונה להגדיל את הצעתה הכספית, ואם לוזון לא יתפשר, נראה כי העסקה לא תצא לפועל. כרגע ההצעה עומדת על 800 אלף דולר עבור גולן, בעסקה שכוללת העברת שחקנים. בלי קשר, בקבוצה מעריכים שג'ובאני רוסו יחתום על חוזה עד המשחק הראשון במסגרת האינטרטוטו, בתחילת יולי.

הקשר שאבייר אנדרסון נמצא במגעים עם מספר קבוצות מהליגה הראשונה והשנייה בברזיל, ואם הוא ימצא קבוצה שתסכים לשלם את מלוא שכרו, ייתכן שלא יחזור לישראל. בחיפה הגדירו את הסיכוי שאנדרסון ימצא קבוצה בברזיל כ"סביר", אך במידה שלא תימצא קבוצה כזאת, המשא ומתן עם מכבי נתניה ייכנס להילוך גבוה. בנתניה מוכנים להחתים את אנדרסון רק אם חיפה תשתתף במחצית משכרו, רעיון לו מתנגדים בשלב זה בחיפה.

המנויים בדרך

חיפה ממשיכה להתאמן כרגע בסגל חלקי. עבאס סואן, יניב קטן ואדורם קייסי שוחררו מהאימון. ביום רביעי יצטרפו שחקני הנבחרות לאימונים. המועדון יחל ביום ראשון הקרוב את מכירת המנויים לעונה הבאה, כאשר המכירה תתקיים במשרדי קופות "גרבר" בקניון "לב המפרץ", בצ'ק פוסט ובמרכז הכרמל.

מחירי המנויים לא השתנו מהעונה שעברה, ובעלי מנויים מהעונה הקודמת שיבקשו לחדש יזכו להנחה של 15 אחוזים מהמחיר הרגיל. כל רוכש מנוי יקבל במתנה שעון יד, חברות במועדון האוהדים וכרטיס חינם למשחק הבית הראשון במסגרת האינטרטוטו. המחירים המלאים מפורטים באתר הקבוצה.

איתמר צ'יזיק התראיין לאתר הרשמי, שם טען כי אינו מתרגש מרמת הציפיות הנמוכה המודגשת בתקשורת, שגורסת שחיפה אינה מתכוננת כראוי לליגה. "על פניו נראה כאילו אנו פועלים בקצב אחר משאר הקבוצות, וזאת טעות לחשוב שמספר המנויים הוא פועל יוצא מהכותרות", אמר. "אני מקווה ומאמין שמספר המנויים לא יפחת כי למכבי חיפה תהיה קבוצה טובה מאוד, שתחזור להיאבק על כל התארים".

צ'יזיק לא התעלם מהנזק העצום שחלק מהאוהדים ביציע ג' גרם אשתקד, שהתנהגותם גררה קנסות בגובה של כ-210 אלף ש"ח, בנוסף למשחק רדיוס עם קהל מול בני יהודה. "נעשה הכל במסגרת החוק המקובל כדי לעקור מהשורש את התופעה שאוהדים גורמים נזק במודע לקבוצתם האהודה", הבהיר המנכ"ל. "אם ישללו מאיתנו את הזכות לשחק בבית בגלל אבוקה או חזיז, כל המאמץ המושקע בחיזוק הקבוצה עלול להיפגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully