וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלה סיכם בבית"ר, קינגסון במכבי ת"א

לי בוץ ואסף שקד

22.6.2007 / 15:28

השוער יחתום לשנתיים בשורות האלופה. ריצ'רד קינגסון, שוער נבחרת גאנה, סיכם עקרונית במכבי ת"א, שתקבל 350 אלף דולר כפיצוי על התרת חוזהו של קאלה. מירוסביץ' מתקרב לבית"ר

טברטקו קאלה סיכם היום (שישי) את תנאיו בבית"ר ירושלים ויעמוד בשערה של האלופה בשנתיים הקרובות. הקרואטי ישתכר כ-300 אלף דולר בכל אחת משתי העונות הבאות. החתימה הרשמית על החוזה תתצבע במוצאי שבת. מכבי ת"א תקבל 350 אלף דולר כפיצוי על התרת חוזהו.

המועמד המוביל להחליף את קאלה בין הקורות במכבי ת"א הוא ריצ'רד קינגסון, שוער נבחרת גאנה בן ה-29. קינגסון, שעמד העונה בשערה של האמרבי השבדית ובילה חלק ניכר מהקריירה שלו בליגה הטורקית, הגיע לסיכום עקרוני עם הצהובים וצפוי ללבוש את אפודת השוער בקרית שלום בעונה הבאה.

איציק קורנפיין, שוערה הפורש של בית"ר, שלמעשה אולץ לפרוש על מנת לפנות מקום לקאלה: "קאלה זו החתמה טובה, הייתה לו עונה טובה במכבי ת"א והוא הוכיח שהוא אחד השוערים הטובים בליגה. אני מקווה שהוא ישתלב מהר בבית"ר וישיג את המטרות שלנו. אני רוצה לאחל לו בהצלחה".

התקדמות נרשמה גם בחזרתו של הקשר הצ'ילאני מילובאן מירוסביץ' לבית"ר. השחקן שסיים לפני פחות מחודש עונה בה היה מושאל לקבוצה, חזר לצ'ילה לחופשת מולדת כשבמקביל המשיך את המו"מ עם בית"ר ירושלים, אך ביממה האחרונה חלה התקדמות משמעותית שמקרבת אותו חזרה לירושלים.

כזכור, בתחילת העונה שעברה הגיע מירוסביץ' לבית"ר ירושלים בהשאלה מהקבוצה הארגנטינאית ראסינג קלוב המחזיקה במחצית מכרטיסו ומאוניברסיטדת קטוליתה הצ'יליאנית שמחזיקה בחצי השני של הכרטיס. מיד כשתמה העונה חזרה מירוסביץ' אוטומטית לראסינג קלוב, אלא שבעל הכרטיס שלו עזב את המועדון הארגנטינאי וחיפש דרך למכור את השחקן ולקבל את כספו על ההשקעה.

בית"ר ירושלים יצרה קשר עם השחקן כבר לפני שבועיים והבהירה לו כי היא מעוניינת להחזיר אותו, אבל אך רק בתנאיי השאלה. מאז ועד אמש המתין מירוסביץ' לתשובה מבעל הכרטיס מארגנטינה האם הוא מוכן להשאיל אותו לעונה נוספת ואתמול התקבל ממנו האור הירוק.

על פי ההסכם שהשיג סוכנו של השחקן, תעביר קאתוליקה כ-200 אלף דולר לבעל הכרטיס ובכך תקבל את הבעלות המלאה על השחקן. בשבוע הקרוב צפוי השחקן לחתום על חוזה חדש למשך שנתיים בקאתוליקה כשמיד לאחריו צפוי לחזור לישראל ולהיות מושאל לעונה נוספת בבית"ר ירושלים. בית"ר יצרה קשר עם השחקן אמש ועודכנה בהתפתחות החיובית, כעת מה שנותר הוא שקאתוליקה תיתן את האישור להשאלתו של השחקן (דבר שצפוי לקרות) ומירוסביץ' יעשה את דרכו שוב חזרה לבית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully