וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: פאר תפתח מול יריבה תאילנדית

22.6.2007 / 16:07

הישראלית הבכירה תפגוש בסיבוב הראשון את מארין טנאסוגרן (55 בעולם). אובזילר מול מיכאלה קרייצ'ק, סמאשנובה מול מרטינה מולר

ההגרלה הראשית של טורניר ווימבלדון ה-121 במספר התקיימה היום (שישי), בהשתתפות שלוש הנציגות הישראליות. הבכירה ביניהן, שחר פאר, הוגרלה בסיבוב הראשון מול התאילנדית תמארין טנאסוגרן, טניסאית ותיקה בת 30 המדורגת במקום ה-55 בעולם. לטנאסוגרן יש היסטוריה לא רעה בכלל בווימבלדון, שם היא העפילה לשמינית הגמר שש פעמים, כשהאחרונה שבהן מגיעה לפני שלוש שנים. השתיים נפגשו פעם אחת בלבד בעבר, בשמינית גמר טורניר הידרבארד ב-2004, אז ניצחה טנאסוגרן 3:6, 2:6.

אם תעבור בשלום את הסיבוב הראשון תחכה לפאר בשלב הבא המנצחת בין הגרמניה טטניאנה מאלק (94 בעולם), לאסטונית קאיה קאנפי (58 בעולם), אותה הדיחה כזכור בסיבוב הראשון של הרולאן גארוס בחודש שעבר. יריבתה בסיבוב השלישי עשויה להיות הצרפתייה מריון ברטולי, ששיחקה בעבר יחד עם פאר במשחקי הזוגות ונמצאת בכושר אישי מצוין. בשמינית הגמר תחכה לפאר ככל הנראה הסרבית ילנה יאנקוביץ', שרושמת שנה פנטסטית, במהלכה התקדמה עד המקום השלישי בעולם. אם נמשיך לפנטז, אז בחצי הגמר עשויה פאר לפגוש את ז'סטין הנין, כשבגמר היא תוכל לנקום באמילי מורסמו על ההפסד אתמול בטורניר איסטבורן. הלוואי.

ציפי אובזילר קיבלה הגרלה קשה בדמות ההולנדית המצוינת מיכאלה קרייצ'ק (33 בעולם) בסיבוב הראשון, גם אנה סמאשנובה הוגרלה למפגש לא קל מול מרטינה מולר הגרמניה (34 בעולם).

הצמד הישראלי יוני ארליך ואנדי רם, המדורגים מס' 7 בטורניר הזוגות, הוגרלו בסיבוב הראשון מול צמד שיעפיל מהמוקדמות. בסיבוב השני הם צפויים לפגוש את המנצחים בין אוסקר הרננדז הספרדי ופוטיטו סראקה האיטלקי לאריק בוטורק האמריקאי וג'יימי מארי הסקוטי.

מורסמו, אלופת השנה שעברה, תחל את הדרך חזרה לגמר מול האמריקאית ג'מה ג'קסון בסיבוב הראשון. המדורגת ראשונה, הנין, תפתח את הטורניר מול ג'ורג'לינה קראברו מארגנטינה. המדורגת שניה, מריה שראפובה, הוגרלה בסיבוב הראשון מול הסינית יאנג ז'אן צ'אן.

סרינה וויליאמס, שנעצרה ברבע גמר הרולאן גארוס בידי האלופה שבדרך, ז'סטין הנין, תיאלץ לעבור פעם נוספת דרך הבלגית העוצמתית, גם הפעם בשלב רבע הגמר. הסרבית אנה איבנוביץ', פיינליסטית הרולאן גארוס, עשויה לפגוש ברבע הגמר את האלופה הנוכחית אמילי מורסמו, אם זו תצליח לשרוד בהצלחה את המפגש הצפוי לה בשמינית הגמר מול הצ'כית ניקול ואידיסובה. הסלובקית דניאלה האנטוחובה, שחזרה לאחרונה לעשירייה הראשונה בדירוג ומאיימת לעשות הרבה רעש בווימבלדון, זכתה למפגש קשה במיוחד כבר בסיבוב הראשון, מול הרוסייה הצעירה אנסטסיה פאבליוצ'נקובה, עוד לא בת 16 אבל מסומנת כפוטנציאל אדיר המחכה לפריצה.

האחיות וויליאמס סרינה ו-ונוס ישחקו בטורניר עם שני מחבטי טניס שעשויים מזהב (!) 22 קאראט, מתוצרת ווילסון. מדובר במוצרים יחידים במינם בעולם, שבאים "לחגוג" את החזרה של משפחת המלוכה של הטניס לטופ העולמי, במיוחד לאור העובדה שהשתיים זכו ביניהם בעשרה תארים בתשע הטורנירים האחרונים בווימבלדון.

עוד בטניס הנשים: ז'סטין הנין ואמלי מורסמו העפילו היום (שישי) לגמר טורניר איסטבורן. הבלגית גברה 1:6, 3:6 על מריון ברטולי הצרפתיה, ומורסמו ניצחה 4:6 במערכה הראשונה מול נדיה פטרובה, אחריה הרוסיה פרשה בגלל פציעה.

פדרר הולך על החמישי שלו

בטורניר הגברים, יחל רוג'ר פדרר את מסעו לעבר תואר חמישי ברציפות על המדשאות של ווימבלדון (מה שישווה את שיאו של ביורן בורג) במפגש בסיבוב הראשון מול הרוסי טיימורס גבאשווילי. פיינליסט הטורניר הקודם ואלוף הרולאן גארוס הטרי, רפאל נדאל, יפתח מול מארדי פיש האמריקאי. המדורג שלישי, אנדי רודיק, שחיכה כל השנה לפתיחת עונת הדשא, יפגוש בסיבוב הראשון את בן ארצו האמריקאי ג'סטין גימלסטוב. הפייבוריט המקומי, אנדי מארי, עדיין נמצא בספק לטורניר עקב פציעה בידו, ובמידה ויוכל לשחק יפגוש בסיבוב הראשון את ניקולס לאפנטי האקוודורי.

מפגשים מעניינים נוספים בסיבוב הראשון יהיו בין ג'יימס בלייק לאיגור אנדרייב, ניקולה מאהו, הפיינליסט בטורניר קווינס האחרון, נגד בן ארצו הצרפתי ארוארד קלמו, ובין שני הסוסים הוותיקים טים הנמן וקרלוס מויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully