וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל שוברת את השוק על קאקה?

22.6.2007 / 10:26

במדריד רוצים לחגוג גם בקיץ, ומתכוונים להציע למילאן 80 מיליון יורו עבור הברזילאי. קרלוס טבז קרוב לברנבאו, בעבור 30 מיליון ליש"ט

אוהדי ריאל מדריד חגגו השבוע את תום עידן הגלאקטיקוס עם אליפות דרמטית אחרי ארבע שנים שחונות, שהושגה הרבה בזכות שילובם של הצעירים גונזאלו היגואין ופרננדו גאגו, במקביל לעזיבתם של כוכבי על כרונאלדו ולואיס פיגו.

כעת נדמה שהלבנים, שנכוו קשות מהחתמות גרנדיוזיות של שורה ארוכה של כוכבי על בשנים האחרונות, חוזר לדרכו הישנה. אך ספק אם במקרה הספציפי הזה תוכלו למצוא אוהד ריאל אחד שיתנגד לה. הגלאקטיקו הבא ברשימה של נשיא המועדון, רמון קלדרון, הוא קאקה, ועל מנת לחטוף את הסופרסטאר הברזילאי משורותיה של מילאן, אותה הוביל רק לפני חודש לזכייה בליגת האלופות, הם מתכוונים להציע הרבה מאוד.

ה"אס" מדווח הבוקר (שישי) כי תקציב הרכש של ריאל לפגרה הקרובה עומד על 110 מיליון יורו, כאשר 80 (!) מיליון מתוכם יוקצבו להבאתו של קאקה לסנטיאגו ברנבאו. אם עסקת הענק אכן תצא לפועל, היא תהיה גבוה בחמישה מיליון יורו מזו שהביאה לריאל את זינדין זידאן מיובנטוס.

במידה ויצליחו להניח ידם על קאקה, ישאפו ראשי ריאל להשלים את מכסת הרכש על ידי צירוף כמה שחקנים וותיקים, כמו גבריאל היינצה ממנצ'סטר יונייטד, קלוד מקללה מצ'לסי ויז'י דודק מליברפול. אם רכישתו של קאקה לא תתממש, תלך האלופה הטרייה על שחקנים צעירים ויקרים יותר, כשאת הרשימה מובילים דני אלבס מסביליה, אריאן רובן מצ'לסי וססק פברגאס מארסנל.

חיזוק ראשון?

לא רק קאקה על הכוונת הלבנה. בתקשורת האנגלית מדווח היום (שישי) שריאל מסתערת על חלוץ ווסטהאם קרלוס טבז, כשהסכומים המדוברים נעים סביב 30 מיליון ליש"ט.

איש העסקים האיראני קיה גורבצ'יאן מחזיק בכרטיס של החלוץ הארגנטינאי, וכבר הספיק להיפגש עם המנהל המקצועי של ריאל פז'ה מיאטוביץ'. נראה כי ייתכן שעתידו של טבז ייקבע ב-48 השעות הקרובות, כשגם אינטר, ליברפול וצ'לסי בתמונה. אולם שתי האנגליות כנראה אינן מוכנות לעמוד בדרישות של ג'ורבצ'יאן, אחרי העונה הלא יציבה של קרליטו במדי הפטישים.

בינתיים ניטש ויכוח ער בין ג'ורבצ'יאן לבין הבעלים החדש של ווסטהאם אגרט מגנוסון, שמתעקש כי הזכויות על הארגנטינאי הן של המועדון, בזמן שהאיראני ממשיך לנהל מו"מ עם הקבוצות הגדולות ביבשת. כך שאם וכאשר תיסגר העסקה שתחליף את המדים של טבז ללבן, עדיין צריך יהיה לקבוע למי מגיע הכסף, והאם מדובר במהלך כשר. בזמן שג'ורבצ'יאן מנסה למכור את הנכס שלו במהירות שיא דנים מוסדות הפרמיירליג בסוגייה.

חדשות נוספות:


* ההשעייה של חלוץ סמפדוריה פרנצ'סקט פלאקי הוארכה מ-16 חודשים לשנתיים, לאחר שההתאחדות האיטלקית קיבלה את הערעור של הוועד האולימפי האיטלקי. פלאקי הורשע בשימוש בממריצים, וטענתו שאלו נכנסו לגופו דרך סיגריה שהוצעה לו על ידי איש שלא הכיר לא התקבלה. הוא לא שיחק מאז פברואר 2007, וישוב לכדורגל רק בפברואר 2009.

* זה רוברטו חוזר לבאיירן מינכן, אחרי שבילה את העונה שעברה בסאנטוס. כזכור, בן ה-32 עזב את בוואריה אחרי ארבע עונות, ובעקבות כושרו המצוין בליגה הברזילאית הוחתם על חוזה מחודש בבאיירן לשנתיים.


.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully